Ad


فرنوش آباء: سهراب پاکزاد خواننده تیتراژ و ویدئو کلیپ «بی صدا حلزون» است

تریبون هنر: فرنوش آباء، روزنامه نگار و مدیر رسانه ای، به انتقادی درباره حضور سهراب پاکزاد در اکران مردمی فیلم «بی صدا حلزون» پاسخ داد.

به گزارش تریبون هنر، اکران مردمی فیلم «بی صدا حلزون» دیروز با حضور سهراب پاکزاد در پردیس ملت برگزار شد و با استقبال فراوانی از سوی هواداران این هنرمند روبرو شد.

 

فرنوش آباء، مدیر رسانه ای فیلم «بی صدا حلزون» در پاسخ به انتقادی درباره مرتبط نبودن حضور یک خواننده در اکران مردمی یک فیلم نوشت:

عده ای از دوستان نقدهای جالبی و بعضا عجیب و بدون تحقیقی درباره حضور «سهراب پاکزاد» در اکران مردمی فیلم «بی صدا حلزون» نوشتن.

لازمه که دو نکته رو به عنوان مدیر رسانه ای این فیلم عنوان کنم:

۱٫سهراب پاکزاد خواننده تیتراژ و ویدئو کلیپ فیلم ماست نه مهمان فیلم که بی ربط به اکران مردمی دعوت شده باشه. ایونت برگزار شده هم مربوط به رونمایی از ویدئو کلیپش در فیلم ما بود. پس بهتره قبل از نقد تحقیق کنیم

۲٫این که خواننده ای رو دوست داشته باشیم یا نه کاملا سلیقه ایه و من هم درباره سلیقه خودم صحبت نمی کنم. درباره یک «حرفه» مشخص یعنی خوانندگی حرف می زنم. حداقل «خوندن قطعه» و «تیتراژ» برای یک فیلم خیلی مرتبط تر به حرفه یک خواننده می تونه باشه تا این که برای فروش بهتر سریال هامون رو بیاریم به نقش دادن به خواننده هایی که کوچک ترین استعدادی در بازیگری ندارن.

فرنوش ادامه در ادامه ضمن نام بردن از تعدادی از خواننده، به عنوان پایان صحبت های خود نوشته است:

به امید روزی که اسیر داوری ها و قضاوت های عجولانه نباشیم

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۹ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad