Ad

در سالن میلاد نمایشگاه؛

علی منتظری با «خنده» روی صحنه رفت/ اجرای قطعه جدید

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر:‌ علی منتظری خواننده قطعه معروف «جانان» در دومین اجرای رسمی خود شامگاه شنبه ۱۱ تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

 

به گزارش تریبون هنر، علی منتظری که چند سالی‌ ست با چندین قطعه بین مخاطبان موسیقی پاپ به شهرت رسیده است، پس از برگزاری نخستین اجرایش در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ در برج میلاد؛ این بار میزبان هواداران خود در سالن میلاد نمایشگاه شد و اجرایی را در دو نوبت به روی صحنه برد و تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدارش را به همراه جدیدترین اثر خود بانام «خنده» پیش روی مخاطبان قرار داد.

منتظری اجرای خود را با قطعه «زیبای ناز» آغاز کرد و در ادامه قطعات «ماهی»، «ماه تابانم» و «دریا» اجرا شدند تا نوبت به قطعه معروف این خواننده برسد.
“امشب زده به‌سرم/ که دل تو رو ببرم/ دورت بگردم” خوانده شد و تماشاگران یک‌صدا این قطعه محبوب را همخوانی کردند. قطعه‌ای که در سال اخیر به یکی از قطعات محبوب و به‌اصطلاح هیت موسیقی پاپ تبدیل‌شده است و از همان ابتدای برنامه تقاضا برای اجرای آن به گوش می‌رسید.

«حق میدم» و «مهربانم» دیگر قطعات انتخابی این کنسرت بودند و در ادامه قطعه «قایق» به‌صورت دلی و با همراهی ساز پیانو و ویولن اجرا شد که حس و حال متفاوتی به سالن داد اما در انتها تمامی اعضای ارکستر با منتظری همراه شدند و مخاطبان با شور و هیجان بیشتری شروع به همخوانی کردند.
در ادامه قطعات «دلبر»، «بی‌تابی»، «بی سرو سامان» و «جان دلم» یکی پس از دیگری به اجرا درآمدند که هرکدام از آن‌ها جزو قطعات پرطرفدار و محبوب منتظری به شمار می‌آیند اما اجرای ‌قطعه «بی سرو سامان» پرشورتر از دیگر قطعات و با تقاضای زیاد تماشاگران همراه بود.

علی منتظری در پایان ست لیست کنسرت خود به سراغ اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش رفت و برای نخستین بار قطعه اکتیو و شاد «خنده» را اجرا کرد.

با درخواست مخاطبان برای اجرای مجدد قطعات «زیبای ناز» و «جانان»؛ منتظری این دو قطعه را به‌عنوان حسن ختام دومین کنسرت رسمی‌اش خواند.
اعضای ارکستر علی منتظری به رهبری فتاح فتحی نوازنده کیبورد را مهدی نیکرو (درامز) ، معین قمری (گیتار بیس)، فرید سناور (گیتار نایلون) ، مسعود عابدینی (گیتار الکتریک)، علی شاهقلی (پرکاشن) ، آرش روشن (ویولن)، مهدی اقبالی (کیبورد ۲) به صدابرداری سجاد مهدی پور تشکیل می‌دادند.

کنسرت علی منتظری ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ طی دو سانس به تهیه‌کنندگی علی مهرآور و مدیریت برنامه میثم خلفی برگزار شد.

 

عکس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۲ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad