Ad


بهروز بقایی در روز تولدش: مدت هاست کسی احوالی از من نپرسیده

تریبون هنر: بهروز بقایی در روز تولدش گفت: مدت هاست کسی احوالی از من نپرسیده. هیچ کاری هم به من پیشهاد نمی شود. فکر می کنم بعد از بیماری ام به کل از یادها رفته ام.

به گزارش تریبون هنر، بهروز بقایی درباره دلیل دوری اش از تلویزیون و اینکه مردم سراغش را می گیرند گفت: من مردم کشورم را خیلی دوست دارم. قطعاً اگر پیشنهادی شود که از پس آن بر بیایم با کمال میل بازی می کنم اما سالهاست دیگر فراموش شده ام.

او اظهار داشت: نه تنها پیشنهادی به من نمی شود که حتی دیگر حالم را هم نمی پرسند. من مدت ها قبل کسالتی داشتم اما الان خداراشکر بهترم و خدا را شکر می کنم که خوبم.

 

از بازپخش سریال هایم خوشحال نمی شوم!

یهروز بقایی بی توجهی تلویزیون را دلیل اصلی حضور نداشتن در عرصه بازیگری می داند عنوان کرد: من واقعاً گله ای ندارم، چون دیگر کار از گله گذشته و خیلی کهنه شده است. ای کاش مدیران تلویزیون و سازمان صداوسیما فقط یادشان بود که من زمانی هنرمند بودم و الان بعد از چندین سال کار کردن اینکه احوالی از آدم نمی پرسند و سراغی نمی گیرند، باعث دلخوری می شود.

 

این هنرمند در ادامه گفت: به کلی فراموش شده ام. وقتی خبر بازپخش سریال هایم را می شنوم، خوشحال نمی شوم چون یاد گذشته می افتم که چقدر به من پیشنهاد کاری می شد، اما الان دیگر حتی با من تماس هم نمی گیرند. خوشبختانه یا بدبختانه سال هاست که به من هیچ پیشنهادی نشده است. اکنون هم خواسته ای ندارم اما ای کاش فقط گاهی حالم را می پرسیدند.

 

من بی تقصیرم!

بقایی بار دیگر تاکید کرد: من مردم کشورم را خیلی دوست دارم اما اینکه نیستم واقعا بی تقصیرم و دلیل اصلی اش کم توجهی و کم لطفی تلویزیون است که هنرمندان را به راحتی فراموش می کند و کنار می گذارد.

بازیگر سریال های «سربداران»، «کوچک جنگلی»، «همسران»، «سیب خنده»، «به کجا چنین شتابان» و «شهریار» درباره آروزیش در روز تولدش گفت: آرزویم برای مردم مملکتم سلامتی، دلی خوش و جوانگرایی است و برای خودم، سلامتی ای که خداوند به من عطا کرده است و غیر از این چیزی نمی خواهم.

او که تجربه کارگردانی مجموعه هایی چون «باز هم زندگی»، «غنچه و خاله جون کوکب»، «نوروزی ها» و «دنیای شیرین دریا» را در کارنامه کاری اش دارد، در پاسخ به اینکه دوران کرونا برایتان چگونه گذشت؟ توپحی داد:

دوران کرونا برای من خیلی سخت بود و من جزو اولین افرادی بودم که به این ویروس مبتلا شدم و دشواری های زیادی را متحمل شدم اما خداراشکر به خیر گذشت و الان به لطف خداوند حالم خوب است. سال هاست حتی دیگر فیلمنامه هم نمی نویسم و همچنان در انتظارم تا شاید کسی به من هم پیشنهاد بدهد و حالم را بپرسد اما متاسفانه خبری نیست.

این هنرمند سپس درباره بازپخش سریال «خانه سبز» از شبکه آی فیلم اینکه و اینکه چه خاطره‌ای از آن سریال دارد؟ گفت: خاطره ها زیاد است اما شخصا دوست ندارم به گذشته فکر کنم، چون معتقدم باید به آینده فکر کنیم و امیدوار باشیم.

 

بهروز بقایی متولد ۱۷ تیر ۱۳۳۲ تهران است. «به کجا چنین شتابان»، «غیر محرمانه»، «شهریار»، «باز هم زندگی»، «داستان های نوروز»، «سیب خنده»، «دزدان مادربزرگ»، «همسران» و … سریال های تلویزیونی هستند که وی در آنها ایفای نقش داشته است.

بقایی آبان سال ۸۸ دچار عارضه قلبی و در بیمارستان بستری شد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۸ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad