Ad

پس از هشت سال دوری از صحنه

شهاب رمضان جایگاه خود را پس گرفت

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ درحالی یکشنبه شب در برج میلاد برگزار شد که آخرین اجرای او مربوط به هشت سال پیش بود.

به گزارش تریبون هنر به نقل از روابط عمومی نوای سپند، شهاب رمضان شامگاه دوم مردادماه پس از سال‌ها دوری از صحنه، با مخاطبانش در مرکز همایش‌های برج میلاد دیدار کرد و پیش از شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر توانست بار دیگر جایگاهش در موسیقی پاپ به‌عنوان یک خواننده استیج دار را پس بگیرد.

 

رمضان در این کنسرت منتخبی از تک آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه تعدادی از قطعات آلبوم‌های «جشن تنهایی» و «رمانتیک» اجرا کرد.

کنسرت با آهنگ «لحظه‌ها» از آلبوم «جشن تنهایی» آغاز شد و در ادامه قطعات «فرش قرمز»، «دروغ چرا»، «جشن تنهایی»، «خوشبختم»، «هر طرف که میرم»، «تو بری کی میمونه»، «عاشق بی ادعا»، «رمانتیک»، «اینجوری نگو»، «چی ازت قشنگتره»، «دلم برات تنگه» و «پشیمونی» اجرا شدند.

 

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود که در سالن نیز حضور داشتند.

رمضان در پایان کنسرت سه قطعه «فرش قرمز»، «اینجوری نگو» و «عاشق بی‌ادعا» را مجددا اجرا کرد.

 

این خواننده در بخشی از کنسرت با اشاره به خاطرات زیادش از آلبوم «جشن تنهایی» که در سال ۹۲ منتشر شده بود، بیان کرد: «کارها این آلبوم را با عشق و علاقه ساخته‌ام و با همان عشق نیز برای شما اجرا خواهم کرد»

 

اعضای ارکستر شهاب رمضان به رهبری سعید شمس نوازنده کیبورد را مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (گیتار بیس)، ساسان هاشمی (کیبورد)، یاسر شیرازی فر (پرکاشن)، امیر سهراب ستاری (ویولن)، مهراش (کیبورد) تشکیل می‌دادند که شب گذشته به هنرنمایی پرداختند.

مریم کاویانی و گلشید بحرایی از جمله هنرمندان مهمان در این کنسرت بودند

 

کنسرت شهاب رمضان ۲ مرداد ۱۴۰۱ به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

در ادامه گزارش تصویری اختصاصی از این کنسرت را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۴ مرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad