Ad

هیچ وقت چشم داشتی از کسی نداشته ام

توضیحات جلال مقامی درباره‌ی حواشی بیماری اش

تریبون هنر: جلال مقامی در واکنش به بازتاب صحبت‌های اخیرش درباره بیماری و مشکلات مالی اش گفت: خدا را شاهد میگیرم که هیچ گاه چشم داشتی از کسی نداشته ام. خدا همیشه بالای سرما بوده است من مگر چقدر زنده هستم که خدایی نکرده درخواستی از کسی داشته باشم

 

به گزارش تریبون هنر، جلال مقامی، مجری، مدیر دوبلاژ و برنامه ساز پیشکسوت درباره‌ی وضعیت این روزهایش در گفت و گویی تلفنی با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش گفت: امیدوارم هیچکس هیچگاه به دارو نیاز پیدا نکند، چون داروها خیلی گران است. من این روزها روزی ۱۰ قرص می‌خورم و شاید ماهی حداقل یک و نیم میلیون هزینه دارو می‌کنم و نه اینکه فقط من باشم خیلی ها درگیر این مشکلات هستند و من یکی از آنها هستم.

 

وی در پاسخ به اینکه چگونه امرار معاش می کند؟ گفت: مبلغی از تامین اجتماعی می‌گیرم و ماهانه‌ای هم از تلویزیون می‌گرفتم که نمی‌دانم چه مشکلی در دریافت آن به وجود آمد که البته درست می شود. درست هم نشود من تابع قانونم. هیچ گاه در زندگی اینگونه نبوده ام که تمنایی کنم که به من چیزی برسد.

این دوبلور و گوینده رادیو که چند سالی است فعالیتی ندارد با اشاره به هزینه‌های درمانی عنوان کرد: همین چندی پیش بیمارستان بودم و ۱۴ میلیون هزینه دادم و پس‌اندازی داشتم که از آن استفاده شد. اما دیگر از کجا می‌توان باز پس انداز دیگری مهیا کرد. با این حال خدا بزرگ است و من ناله نمی کنم.

 

در ادامه مجری برنامه نیز با اشاره به ماجرایی که برای رضا رویگری پیش آمد، بیان کرد که امیدواریم افراد معروف و چهره ها سعی نکنند کمک هایشان برای هنرمندان را به گونه ای رسانه ای کنند که به اعتبار هنرمندان خدشه وارد شود که مقامی نیز در اظهاراتی خاطرنشان کرد: خدا را شاهد میگیرم که هیچ گاه چشم داشتی از کسی نداشته ام. خدا همیشه بالای سرما بوده است من مگر چقدر زنده هستم که خدایی نکرده درخواستی از کسی داشته باشم و خدا نکند که اینطور باشم. این را هم اگر مردم می شنوند خدایی نکرده چنین فکری نکنند که ای داد اگر چنین تصوری پیش بیاید.

 

این مدیر دوبلاژ و مجری پیشکسوت تلویزیون در بخشی دیگر درباره‌ی آرزوی خود بیان کرد: آرزویم این است که تورم و کرونای منحوس در کشورم از بین برود و مردم به یک راحتی نسبی برسند. بحثِ من نیست، من آخرهای قطاری هستم که باید پیاده شوم و بحثم بیشتر مردم است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۴ مرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad