Ad


اکران فیلم هندی «آر آر آر» در ایران / خانه فیلم: رقص و آواز زیادی ندارد

تریبون هنر: مدیر دفتر پخش “خانه فیلم” با اعلام اینکه از هفته آینده فیلم هندی «آر آر آر» در سینماهای تهران و چند شهر بزرگ اکران می‌شود، گفت:این فیلم رقص و آواز زیادی نداشته و برای اکران مواردی اصلاحیه داشته است.

 

فیلم هندی «آر آر آر» محصول سال ۲۰۲۲ از هفته آینده راهی سینماهای کشور می‌شود که سعید خانی – مدیر دفتر پخش خانه فیلم – در این باره بیان کرد:‌ با توجه به اینکه سال‌هاست فیلم‌های خارجی که در ایران اکران می‌شوند کپی‌رایت ندارند و قطعا این کار تبعاتی برای ما خواهند داشت، مجموعه خانه فیلم تصمیم گرفت حق کپی‌رایت یکسری از فیلم‌ها را بخرد و الان بسته‌ای شامل چند فیلم انیمشین و امریکایی را دراختیار داریم و به مرور اکران خواهیم کرد.

 

او با اشاره به اینکه «برای این فیلم از حدود یک ماه قبل درخواست پروانه نمایش دادیم و این مجوز هم صادر شده است» درباره اینکه با توجه به جنس فیلم‌های هندی چقدر اصلاحیه به این فیلم وارد شده است؟ گفت: خیلی اصلاحیه به آن معنا نداشتیم چون «آر.آر.آر» خیلی فیلم رقص و آواز نیست ولی حال خوب‌کُن است و از ۹شهریور به صورت تک‌سانس و در سینماهای محدود در تهران و چند شهر بزرگ اکران خواهد شد.

 

خانی افزود: الان فضا و سالن به اندازه کافی هست ولی ما در سینما مشکل محتوا داریم. اولویت برای ما فیلم‌های ایرانی است منتها چنین فیلم‌هایی را نیز در پردیس‌ها نمایش خواهیم داد. این ریسکی است که مجموعه ما پذیرفته و اگر با استقبال مخاطب روبرو شود آن را ادامه می‌دهیم چون این اتفاق به بهتر شدن آثار ایرانی نیز کمک خواهد کرد.

 

این فیلم با نام «خیزش، غرش، آتش» در سال ۲۰۱۸ جلوی دوربین رفت که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، فیلمبرداری آن تا سال ۲۰۲۱ طول کشید و امسال همزمان در سینماهای هند و سراسر دنیا اکران شد و رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ سینمای هند را به خود اختصاص داده است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • فیوریوسا

    تریبون هنر: سال ۲۰۲۴ برای صنعت سینما با ناامیدی‌هایی در گیشه نیز همراه بود، با فیلم‌هایی که باوجود بودجه‌های کلان و انتظارهای بالا، در جذب مخاطبان ناکام ماندند و برخی از آثار بزرگ سال نه‌تنها نتوانستند هزینه‌های خود را جبران کنند، بلکه نقدهای منفی گسترده‌ای را نیز به همراه داشتند. […]

  • یک هیأت انتخاب پربحث برای فیلم فجر با نگاهی به رکورداران ۴۳ دوره

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: معرفی اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر در حالی با واکنش‌های مثبت و منفی همراه بوده که هنوز مشخص نیست چه فیلم‌هایی متقاضی حضور در این رویداد شده‌اند و اگر اسامی این متقاضیان هم اعلام شود، شاید بتوان در آینده قضاوت منطقی‌تری درباره عملکرد هیأت انتخاب […]

  • فیلم زودپز؛ قدمی رو به جلو برای تمام چهره هایش

    تریبون هنر: زودپز ششمین فیلم سینمایی رامبد جوان در مقام کارگردان است. رامبد جوان به عنوان کارگردان، کارنامه قابل اعتنایی در عرصه سینما دارد. او در عمده فیلم هایی که ساخته توانسته نظر مثبت مخاطب را به خود جلب کند و فیلم هایش عمدتا ضمن موفقیت در گیشه، دارای شاخص […]

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

Ad
Ad
Ad
Ad