Ad


چرا «شهرک کلیله و دمنه» پخش نمی شود؟

تهیه کننده: تمام شد / برومند: نیمه کاره ماند

تریبون هنر: «شهرک کلیله و دمنه» از آن دست پروژه‌های شبکه نمایش خانگی است که از همان ابتدا با دشواری‌هایی برای پخش مواجه شد. چندباری خبر توقف پخش این سریال منتشر شد و در نهایت هم نیمه‌کاره رها شد.

تهیه‌کننده می‌گوید «شهرک کلیله و دمنه» تمام شده است و توقف یک‌باره‌ معنی ندارد اما کارگردان نظر دیگری دارد.

 

مرضیه برومند ـ کارگردان باسابقه مجموعه‌های عروسکی ـ که پیشتر تولید سریال‌هایی چون خونهٔ مادربزرگه، قصه‌های تابه‌تا و مدرسه موش‌ها را بر عهده داشته است، در گفت‌وگویی تاکید کرد که سریال شهرک کلیله و دمنه به دلایل متعددی نیمه‌کاره مانده است و قرار هم نیست ادامه‌ی آن ساخته شود.
برومند که فعلا تمایلی ندارد درباره دلایل این اتفاق توضیح بیشتری بدهد، صحبت درباره‌ی آن را به زمانی دیگر موکول کرد.

 

«شهرک کلیله و دمنه» یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر عروسکی و خانوادگی به نویسندگی کوروش نریمانی، کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی است. این مجموعه روزهای جمعه از اردیبهشت ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شد.

 

این سریال اولین پروژه‌ای بود که مرضیه برومند برای شبکه نمایش‌خانگی کار کرد.

 

در مقطعی پویشی با عنوان «مجموعه نمایشی شهرک کلیله و دمنه بازبینی شود» از سوی برخی کاربران در فضای مجازی به راه افتاد که به دلیل آنچه ارائه‌ی محتواهای آموزشی نادرست در این مجموعه برای کودکان می‌خواندند، خواستار جلوگیری از پخش شده بودند.

 

حتی در همان زمان خبرهایی درباره توقف پخش سریال عروسکی «کلیله و دمنه» منتشر شد که سید مصطفی احمدی، تهیه‌کننده نادرست خوانده بود و البته ادامه این مجموعه در آن مقطع زمانی پخش شد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۷ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad