Ad


احسان علیخانی: مهاجرتم را تکذیب می کنم / از مهرماه ممنوع الخروجم

تریبون هنر: احسان علیخانی با اشاره به سفر ۱۲ روزه‌اش به خوی و حضور در کنار مردم زلزله‌زده از این رویداد گفت و ضمن آن خبر مهاجرتش را تکذیب کرد.

او نوشت:

«۱۲ روزه که با تعدادی از دوستان، خوی هستیم.
باید کنار اهالی خوی بود تا به زندگی عادی برگردند.»

احسان علیخانی درباره خبر مهاجرتش نوشت:
طی ٢٠روز گذشته این شایعه در حال انتشار بوده. تکذیب این شایعه در برابر آنچه بر ایران و مردم گذشت، هیچ اهمیتی نداره، ولی به جهت پیگیری شما، تماس‌های مکرر دوستان، همکاران و رفقای رسانه‌ای که هنوز پیگیر صحت این خبر هستن، مجبور شدم اینجا این خبر رو تکذیب کنم.

علیخانی در ادامه آورده است: «من از مرداد تا الان جز سفر به خوی، هیچ سفر دیگه‌ای نداشتم، قصد خروج از کشور رو هم نداشتم. ضمن اینکه از آغاز مهرماه به بنده اعلام شد ممنوع‌الخروجم و این ممنوعیت تا همین لحظه ادامه دارد و مشکلاتی دیگر که در برابر آن همه درد و داغی که بر دلمان ماند هیچ اهمیتی نداره. به امید روزهای خوب برای ایران و ایرانی.»

 

وی که دو تصویر را ضمیمه روایت خود کرده، درباره عکس‌ها هم توضیح داده است: عکس اول در روستای خانقاه، کنار فاطمه‌خانم زیبا و معصوم که در هوای ۱۰ درجه زیر صفر، داخل چادر با خانواده زندگی می‌کنند. ما از تماشای این شرایط حیرت کردیم، اما فاطمه لبخند می‌زنه و ما حیرت‌زده از قدرتِ فاطمه! تصویر دوم مربوط به تعدادی خبر در مورد مهاجرت منه که طی ٢٠روز گذشته این شایعه در حال انتشار بوده. تکذیب این شایعه در برابر آنچه بر ایران و مردم گذشت، هیچ اهمیتی نداره، ولی به جهت پیگیری شما، تماس‌های مکرر دوستان، همکاران و رفقای رسانه‌ای که هنوز پیگیر صحت این خبر هستن، مجبور شدم اینجا این خبر رو تکذیب کنم.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۳۰ بهمن ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad