Ad


وزیر ارشاد: ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای بود

تریبون هنر: محمد مهدی اسماعیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: ممنوع‌الکار شدن برخی هنرمندان جوسازی رسانه‌ای بود.

به گزارش تریبون هنر، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت درباره وضعیت هنرمندانی که عنوان شده بود ممنوع الکار شده اند (هنرمندان موسیقی) گفت: برنامه‌های اجرای صحنه این هنرمندان منتشر شده هفته بعد اکثرا اجرا دارند، این مساله نشان داد همان طور که پیش‌بینی بود جوسازی رسانه‌ای است و همه افرادی که مطرح بودند زمان‌بندی برای فروش بلیط آن‌ها انجام شده است.

وی در مورد سلبریتی‌ها هم گفت: در قانون برنامه هفتم اتفاق خوبی افتاده برای اولین بار روند رسیدگی به مشکلاتی که در این حوزه داریم شفاف شده، همیشه گله می کردند چرا شفاف نیست اما این مساله را شفاف کردیم.

 

وزیر ارشاد در ابتدای این جلسه با تبریک میلاد امام رضا توضیحاتی را درباره اعزام حجاج به عربستان ارائه کرد و گفت: هماهنگی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در موضوع حج کار اعزام حجاج در حال انجام است. ۱۴ هزار نفر از کشور اعزام شده‌اند. عملیات حج به خوبی در حال انجام است و با افزایش رفت و آمدهای دیپلماتیک که بین ما و دولت میزبان بوده هماهنگی ها بسیار خوب است.
وی تصریح کرد : همکارانم در سازمان حج و زیارت از روند اجرای عملیات حج با رضایتمندی یاد می کنند. ان شاء الله زوار عزیز ما که بالای ۸۵ هزار نفر هستند به خوبی اعمال شان را با اعمال حجی مقبول و سعی مشکور انجام داده و به وطن باز گردند.

 

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در موضوع جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام که امشب اختتامیه آن در مشهد مقدس برگزار می‌شود، در ۲۰ رشته فرهنگی و هنری این جشنواره انجام شده و یک فرایند چند ماهه را طی کرده است.
وی افزود: خوشبختانه ابتکارات بسیار خوبی انجام شده ان شاء الله به نیابت همه شما در حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام بخش پایانی جشنواره را خواهیم داشت و به یاری خدا بتوانیم این جشنواره را در بخش های مختلف ادامه دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین بیان کرد: چند اثر هنری بدیع و کم نظیر رونمایی می شود که برای حوزه فرهنگی کشور آورده های بسیار مبارکی را دارد.

تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

  • برای سالروز تولد علی نصیریان: هزارچهره در بازیگری، یک چهره برای مردم

    تریبون هنر: علی نصیریان به مرد هزار چهره شهره است و همچنان می‌تواند شما را با ذوق و هنرش غافلگیر کند اما پای مردم که به میان بیاید، نشان داده فقط یک چهره دارد؛ در کنار مردم اما نه با جنجال و هیاهو. به گزارش تریبون هنر، امروز، ۱۵ بهمن […]

  • چرا اسکار روی نام «دی کاپریو» خط قرمز کشید؟

    تریبون هنر: لئوناردو دی‌کاپریو در اسکار امسال مورد بی توجهی کامل قرار گرفته است. آن هم در دوره ای که در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش پرداخته. از سوی دیگر کریستوفر نولان با «اوپنهایمر» یک گام دیگر به فتح جوایز اسکار نزدیک شد.همانطور که پیش‌بینی می‌شد «اوپنهایمر» با […]

  • نگاهی به فصل دوم سریال «مستوران»؛ وقتی اسطوره جذاب می‌شود

    تریبون هنر: سریال «مستوران» با روایتی جادویی از داستانی اسطوره‌ای ساخته شده است،‌ سریالی که این روزها فصل دومش از شبکه یک سینما در حال پخش بوده و یک داستان کهن را دستمایه جذب مخاطب کرده است. همیشه بشر قصه‌های افسانه‌ای جذاب بوده‌اند. گواه این ادعا انبوه آثار ادبی به […]

Ad
Ad
Ad