Ad


سام اصغری جدایی از بریتنی اسپیرز را تائید کرد: برای او بهترین‌ها را آرزو دارم

تریبون هنر: سام اصغری همسر بریتنی اسپیرز خواننده سرشناس آمریکایی با انتشار یک استوری روی اینستاگرام خود، جدایی از او را تائید کرد.

سام اصغری بازیگر، مدل و ورزشکار ایرانی‌تبار در استوری خود نوشت: پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، همسرم و من تصمیم گرفته‌ایم که به سفر مشترکمان پایان دهیم. ما عشق و احترام به یکدیگر را حفظ خواهیم کرد و من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند که بریتنی اسپیرز و همسرش سام اصغری پس از ۱۴ ماه ازدواج، از هم جدا می‌شوند.

روز پنجشنبه «آسوشیتدپرس» گزارش داد، سام اصغری چهارشنبه ۱۶ اوت تقاضای جدایی از همسرش را به دادگاه ارائه کرد.

آشنایی اصغری و اسپیرز در سال ۲۰۱۶ هنگام ضبط ویدئوی «مهمانی دخترانه» آغاز شد. بریتنی اسپیرز و سام اصغری در نهم ژوییه ۲۰۲۲ در مراسم باشکوهی در ایالت کالیفرنیا ازدواج کردند. سلنا گومز، درو بریمور، پاریس هیلتون، و مدونا از جمله مهمانان سرشناس این مراسم بودند.

این ازدواج، شر‌وع دوباره‌ای برای برای بریتنی اسپیرز محسوب می‌شد که پس از ۱۳ سال مبارزه حقوقی با پدرش، مجوز اداره امور زندگی شخصی و اموال خود را از دادگاه دریافت کرد.

هرچند که ظاهرا زندگی زناشویی این ز‌وج هنری پیشین عاشقانه بود، ولی به گفته منابع مطلع، آنها در ماه‌های اخیر اختلافات زیادی داشتند و دوران سختی را پشت سرگذاشتند.

بریتنی اسپیرز قبلا دو بار ازدواج کرده بود که اولین آن با دوست دوران کودکی‌ خود، جیسون الکساندر بود ولی این ازدواج تنها چند روز بعد به طلاق کشیده شد و ازدواج دوم او با کوین فدرلاین بود که از وی دو فرزند دارد. این ازدواج نیز در سال ۲۰۰۷ به طلاق انجامید.

به نوشته «ورایتی»، لورا واسر، و متیو روزنگارت، وکلای مشهور در هالیوود، هدایت تیم حقوقی بریتنی اسپیرز را بر عهده خواهند داشت.

کتی امیری-یونسی، وکیل ایرانی امور قراردادها و کارهای هنری در لس‌آنجلس درباره این وکلا به صدای آمریکا گفت: «سام‌ اصغری تقاضای جدایی را به دلیل عدم تفاهم به دادگاه ارائه کرده است و علاوه بر هزینه‌های حقوقی، خواستار دریافت نفقه از بریتنی اسپیرز شده است، و حالا این خواننده پاپ یک ماه برای پاسخگویی فرصت دارد.»

خانم امیری-یونسی با اشاره به اینکه این زوج هنری پیشین قبل از ازدواج «پریناپ» یعنی تعهدنامه یا توافق‌نامه ازدواج امضا کردند، یا‌دآور می‌شود که فرایند بررسی پرونده تا حد زیادی به همین قرارداد بستگی دارد که ارتباط مستقیمی با مبلغ درخواستی سام اصغری دارد.

این وکیل ایرانی یادآور می‌شود که پریناپ نیز مانند تمام قراردادهای دیگر قابل مذاکره است و طرفین می‌توانند در طول زمان بصورت توافقی تغییراتی در مفاد آن ایجاد کنند.

به گفته خانم امیری-یونسی «براساس اطلاعات موجود، در پریناپ ذکر شده است که به ازای هر دو سال زندگی مشترک، سام اصغری می‌تواند یک میلیون دلار نفقه دریافت کند، ولی آنها پس از ۱۴ ماه جدا شدند، پس در شرایط عادی نباید هیچ نفقه‌ای به سام اصغری پرداخت شود، و احتمالا او به همین دلیل قصد دارد در این زمینه با بریتنی اسپیرز مذاکره کند.»

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۸ مرداد ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad