Ad


اولین حضور شمس لنگرودی در تئاتر مهیار علیزاده

تریبون هنر: بازیگران پروژه «و تو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که مرحله فروش بلیت این اثر نمایشی موسیقایی طی روزهای گذشته آغاز شده است.

به گزارش تریبون هنر به نقل از اموررسانه‌ای پروژه، بازیگران پروژه نمایشی موسیقایی «وتو هم برنگشتی» به کارگردانی و آهنگسازی مهیار علیزاده در حالی معرفی شدند که محمد شمس لنگرودی شاعر ، نویسنده و پژوهشگر صاحب نام کشورمان به عنوان یکی از بازیگران اصلی این پروژه معرفی شده است. این اولین حضور شمس لنگرودی روی صحنه تئاتر به عنوان بازیگر پس از هنرنمایی در آثار سینمایی مختلف به حساب می آید.

براساس این گزارش، علاوه بر حضور شمس لنگرودی، چهره های صاحب نام و شاخص عرصه بازیگری تئاتر و سینما همچون امیرحسین فتحی، فرزین محدث، یلدا عباسی، ساغر رجبی، مریم مشهور و آرش الیگودرزی (خواننده ـ بازیگر) ، وصال علوی (خواننده ـ بازیگر) از هنرمندانی هستند که در این پروژه حضور دارند.

پروژه نمایشی موسیقایی «وتو هم برنگشتی» اولین اثر مهیار علیزاده در عرصه کارگردانی است که پس از پروژه های متعدد خود در عرصه موسیقی فیلم ، آلبوم و اجراهای زنده موسیقایی، از روز شانزدهم فروردین ماه در «تماشاخانه ملک» پیش روی مخاطبان قرار گذاشته می شود.

علیزاده درباره این پروژه نمایشی موسیقایی متفاوت نوشته است: «زمانی که همه چیز در حال نابودی است، گذشته به سمتت هجوم می آورد…»

«و تو هم برنگشتی» درامی در ستایش زندگی و نشان دهنده نحوه تقابل انسان مدرن با گذشته، امروز و آینده خود است.

فرزین محدث: بازیگردان و مشاور کارگردان، محمدرضا مقدسیان: مشاور پروژه، رها جهانشاهی: مجری طرح و مدیر تولید، فاطمه تقوی: دستیار کارگردان و برنامه ریز، مرتضی فربد: طراح صحنه، علی کوزه گر: طراح نور، شقایق محمودی: طراح لباس، کاوه عابدین: صداگذار، علیرضا لاجورد ، سعید شجاعی، علیرضا ترابی: (ساخت تیزر، عکاسی وگرافیک)، نوید آغاز: مدیر تبلیغات، علیرضا سعیدی: مشاور رسانه ای، دیگر عوامل اجرایی پروژه نمایشی ـ موسیقایی « و تو هم برنگشتی» راتشکیل می دهند.

پروژه نمایشی موسیقایی «وتوهم برنگشتی» به نویسندگی ساغر رجبی و کارگردانی و آهنگساز مهیار علیزاده از روز پنجشنبه شانزدهم فروردین ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه ملک تهران روی صحنه می رود و علاقه مندان برای تهیه بلیت این اثر می توانند به سامانه «تیوال» مراجعه کنند. مهیار علیزاده از جمله هنرمندان شاخص عرصه موسیقی است که طی سال‌های گذشته به عنوان آهنگساز در پروژه های «حریق خزان» به خوانندگی علیرضا قربانی، «در شعله با تو رقصان» با همکاری صابرابر، «دخت پری وار» به خوانندگی علیرضا قربانی،«افسانه چشم هایت» به خوانندگی علیرضا قربانی و همایون شجریان،«صبرکن» به خوانندگی محمد معتمدی،«هفت الف» به خوانندگی پارسا خائف، «ایستگاه» به خوانندگی امید نعمتی و تعدادی از آثار دیگر حضور داشته است.

آهنگسازی پروژه های سینمایی، تلویزیونی و نمایشی چون «صبحانه با زرافه ها»به کارگردانی سروش صحت، «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی، «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری، «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامدمحمدی، «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی، «زعفرانی» به کارگردانی حامد محمدی، «ملکاوان» به کارگردانی احمد معظمی ، «نگاهمان می کنند» به کارگردانی محمدرضا اصلی و «درخت پرتقالی» به کارگردانی امیرهوشنگ معین هم بخش دیگری از فعالیت های مهیارعلیزاده را تشکیل می دهند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۸ فروردین ۱۴۰۳

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad