Ad

پس‌ از ۲۳۰ اجرا

نمایش «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند

تریبون هنر: نمایش «هیدن» به کارگردانی کوروش شاهونه پس از ۲۳۰ اجرا در دور چهارم اجرای خود در تماشاخانه هیلاج روی صحنه می‌رود.

به گزارش تریبون هنر، نمایش «هیدن» با نویسندگی مشترک ریحانه رضی و کوروش شاهونه، کارگردانی کوروش شاهونه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای دور چهارم و اجراهای محدود، از ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در تماشاخانه هیلاج به صحنه بازمی‌گردد.

«هیدن» که از تولیدات کمپانی تئاتر جوانان ایران است، با ۲۳۰ اجرا در سال ۱۴۰۲ میزبان ۱۸ هزار و ۱۶۲ مخاطب بود و به فروشی معادل ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

این نمایش سال گذشته در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۴۲ برنده تندیس بهترین کارگردانی، برنده تندیس بهترین بازیگر زن شد. همچنین در بخش‌های نمایشنامه نویسی، بهترین بازیگر مرد و طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه شد. در جشن حافظ که در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد نیز تندیس بهترین کارگردانی و تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگر زن به کوروش شاهونه و ریحانه رضی تعلق گرفت.

بازیگران این نمایش حمید رحیمی، ریحانه رضی، عطا عمرانی، آیت بی‌غم، فرناز حسین‌مردی هستند که از ۱۵ فروردین‌ماه در دو ساعت ۱۸ و ۲۰ روی صحنه می‌روند.

نوید دیوان (طراح صدا و آهنگساز)، ریحانه رضی (مشاور کارگردان و طراح لباس)، علی اکباتانی (مدیرتولید)، کوروش شاهونه (تکنسین آرت مداربسته و طراح صحنه)، کیوان شعبانی (فیلمبردار مداربسته و طراح نور)، صادق کندری (اصلاح و ادیت)، علیرضا کرمی (دستیار کارگردان)، امیرحسام قربانی، عبد نیک سیرت، امیرحسین غفرانی (تیزر)، امیر قالیچی (تئاتربازها) (تبلیغات مجازی)، علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) و… عوامل اجرایی نمایش «هیدن» هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۹ فروردین ۱۴۰۳

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad