Ad


انتقاد پلیس از سریال «هفت سر اژدها»: سکانس‌های پلیسی با بدیهی‌ترین اصول هم فاصله دارد

تریبون هنر: سخنگوی فراجا به محتوا و تصاویر ارائه شده از عملکرد و ماموریت پلیس در مجموعه تلویزیونی «هفت سر اژدها» واکنش نشان داد و گفت که «متاسفانه این سریال در زمان کنونی ساخته نشده و طبیعتا اگر در حال حاضر بود اجازه نمی‌دادیم حتی یک فریم پلیسی بدون نظارت و تایید کارشناسان انتظامی تصویربرداری شود چه برسد که پخش شود.»

 

سردار سعید منتظرالمهدی درباره محتوای سریال هفت سر اژدها که به تازگی از صداوسیما پخش می‌شود، گفت: اساسا در تولید آثار هنری و نمایشی بخشی از داستان ، واقعیت است و بخش قابل توجه دیگر تخیل و قصه پردازی و درام آن است. متاسفانه این سریال در زمان کنونی ساخته نشده و طبیعتا اگر در حال حاضر بود اجازه نمی‌دادیم حتی یک فریم پلیسی بدون نظارت و تایید کارشناسان انتظامی تصویربرداری شود چه برسد که پخش شود.

 

وی ادامه داد: این کار درسال ۹۸ و در زمان مدیران وقت حوزه اجتماعی تولید و از موسسه ناجی هنر فراجا مجوز تولید گرفته که متاسفانه کارشناسان انتظامی نظارت کافی بر تولید سریال را نداشتند و تهیه کننده و نویسنده اثر بر اساس تخیلات و ذهنیات خود در حوزه ماموریتی پلیس، کار را تولید کردند.طبیعتا برخی از سکانس‌های پلیسی این سریال با بدیهی‌ترین اصولِ ساخت سریال‌های پلیسی و امنیتی فاصله‌ی معناداری دارد و با اشکالاتی در فُرم و محتوا روبه‌رو و انتقاداتِ فراوانی را به دنبال داشته است.

انتقاد پلیس از سریال «هفت سر اژدها»: سکانس‌های پلیسی با بدیهی‌ترین اصول هم فاصله دارد

 

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته ، مدیران وقت موسسه ناجی هنر و کارشناسِ انتظامیِ سریال به دلیلِ عدم توجه به زوایای ساختِ اثر و نداشتنِ نظارتِ کافی، به بازرسیِ کل فراجا جهت ارائه توضیحات و بررسی موضوع معرفی شده و از ادامه کار وی ممانعت بعمل می‌آید.

منتظرالمهدی ادامه داد: علی‌ایحال باتوجه با اینکه سریال فوق در زمان خودش مجوز لازم برای تولید را از موسسه ناجی هنر گرفته است به کارگردان اثر یاداوری شد که سکانسهای پیش روی پلیسی می‌بایست مجددا مورد بازبینی قرار گیرد که ایشان اعلام کردند در ادامه داستان شاهد اتفاقات جدید پلیسی خواهیم بود که نگرانی‌های پلیس مرتفع خواهد شد. ما از دغدغه و نگرانی بینندگان عزیز نسبت به برخی تصاویر ارائه شده از پلیس در این سریال نیز سپاسگزاریم.

 

 

مطالب مرتبط:

پلیس ادعای یک رسانه داخلی درباره قاتلان داریوش مهرجویی را تکذیب کرد

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۷ فروردین ۱۴۰۳

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای تعزیه اثری جدید و بدیع خلق کردند، بهرام بیضائی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی سه هنرمندی هستند که جلوه‌هایی از […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

  • روایت «بابک صحرایی» از «مرگ با طعم نسکافه»

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: بابک صحرایی، کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» نوشت: «این نمایش در ذهن من ترانه بلندی است که در عجیب‌ترین جای زندگی ام نوشته ام و کارگردانی کرده‌ام. قدم زدنی از گذشته تا امروز که مرور گریه‌هایی عمیق و خنده‌هایی از ته دل است. در بستر […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad