Ad


الک بالدوین از اتهام قتل تبرئه شد

تریبون هنر: با رای دادگاه، پرونده قتل غیرعمد علیه «الک بالدوین» در رابطه با مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «زنگار» مختومه اعلام شد.

به گزارش تریبون هنر، «الک بالدوین» بازیگر هالیوودی به دلیل تیراندازی مرگبار در حین ساخت فیلم سینمایی «زنگار» در سال ۲۰۲۱ که به مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله این فیلم منجر شده بود با اتهام قتل غیر عمده رو به رو بود و اما در نهایت قاضی دادگاهی که پرونده این قتل غیرعمد را بررسی می‌کند با درخواست وکلای مدافع برای کنار گذاشتن این اتهام موافقت کرد و عملا پرونده علیه این هنرپیشه آمریکایی مختومه اعلام شد.

این دومین بار از زمان تیراندازی در اکتبر ۲۰۲۱ است که «الک بالدوین» از اتهامات تبرئه می‌شود و بنابراین دیگر محاکمه نخواهد شد.

وکلای مدافع بالدوین استدلال کرده‌اند که پلیس و دادستان شواهدی از جمله چندین گلوله را پنهان کرده بودند که می‌توانست به تیراندازی در صحنه فیلمبرداری مرتبط باشد. یکی از جنبه‌های کلیدی پرونده این است که چگونه گلوله‌ واقعی به جای گلوله مشقی سر صحنه آمده است و وکلای بالدوین تحقیقات و اشتباهات پلیس را در این زمینه زیر سوال بردند.

به گزارش بی‌بی‌سی، بنابر گفته وکیل الک بالدوین، گلوله‌هایی که می‌توانست مربوط به مرگ هاچینز باشد، در پرونده دیگری با شماره متفاوت ثبت شده است.

دادستان‌ها استدلال کردند که گلوله‌ها به این پرونده مرتبط نبوده و با گلوله‌های یافت شده سر صحنه فیلم «زنگار» مطابقت ندارد. با این حال قاضی اعلام که این شواهد باید در اختیار وکلای مدافع الک بالدوین قرار می‌گرفت و مخفی نگه داشتن این اطلاعات توسط دادستان عمدی و به قصد بوده و برای دادگاه هیچ راهی برای درست کردن این اشتباه وجود ندارد.

در سال ۲۰۲۳، دادستان‌های این پرونده اتهام قتل غیرعمد علیه «الک بالدوین» را رد کردند و اعلام کرده بودند که شواهد جدیدی در اختیار دارند و به زمان بیشتری برای تحقیق نیاز دارند و دوباره این اتهام را در ژانویه مطرح کردند.

«هالینا هاچینز« فیلمبردار فیلم «زنگار» در حین فیلمبرداری صحنه‌ای با بازی «الک بالدوین» در مزرعه‌ای در نزدیکی سانتافه در اکتبر ۲۰۲۱، با شلیک مستقیم این بازیگر جان باخت، این در حالی است که الک بالدوین معتقد است که ماشه را نکشیده است.

در این حادثه «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز دچار جراحت شد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۳ تیر ۱۴۰۳

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad