علی ولدخانی «دلم به خون نشست» را منتشر کرد
تریبون هنر: قطعه «دلم به خون نشست» با صدای علی ولدخانی منتشر شد.
به گزارش تریبون هنر، علی ولدخانی، خواننده جوان موسیقی پاپ، آهنگ جدید خود به نام «دلم به خون نشست» را منتشر کرد.
بابک صحرایی ترانه این قطعه را سروده و شنتیا آهنگسازی آن را بر عهده داشته است و امیر مهراد تنظیم کننده این قطعه است.
علی ولدخانی از جمله خواننده های جوان و توانای این روزهاست و «دلم به خون نشست» از اولین قطعه های منتشر شده توسط این هنرمند است.
در متن این ترانه آمده است:
دوباره بارون، بغض خیابون
دلم به خون نشست
گفتی خدافظ، خدا چشاشو بست
جز تو کسی توو خاطره هام نیست
اینجا به جز شب که هیچی پشت پنجره ها نیست
این خونه ی روی گسل، این شهری که مونده رو آب
میراثم از عشق توئه اینهمه بغض و اضطراب
بی تو یه جنگل خاطره می سوزه تو سینه ی من
چند سالی باید بگذره تا گریه هام تموم بشن
مثل یه مهتاب، تو مشت مرداب
دلم به خون نشست
بی جون و بیتاب
دلم به خون نشست
شب بی امونه، عاشق کشونه
اما امیدم زنده می مونه
این خونه ی روی گسل، این شهری که مونده رو آب
میراثم از عشق توئه اینهمه بغض و اضطراب
بی تو یه جنگل خاطره می سوزه تو سینه ی من
چند سالی باید بگذره تا گریه هام تموم بشن
آهنگ جدید علی ولدخانی را می توانید از اینجا دانلود کنید
در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید
تاریخ انتشار :۲۷ خرداد ۱۴۰۵









