Ad

بعد از کوین اسپیسی هاروی واینستین

افشاگری درباره آزار جنسی داستین هافمن بعد از ۳۲ سال

هافمن: ناراحتم از اینکه کارهایم خانم هانتر را ناراحت کرده است.

تریبون هنر: داستین هافمن به آزار جنسی متهم شد

در پی اتهامات سوء استفاده جنسی چهره های بزرگ هالیوود، یک نویسنده به نام «آنا گراهام هانتر» ادعا کرده است که داستین هافمن از وی سوء استفاده جنسی کرده است.

خانم هانتر می گوید در سال ۱۹۸۵ زمانی که ۱۷ سال داشت و از دست اندرکاران فیلم «مرگ فروشنده» بود داستین هافمن به او دست زد و همچنین مکالمه های نامناسب در مورد روابط جنسی با او داشت.

داستین هافمن در واکنش به این ادعای خانم هانتر در بیانیه ای نوشته است «من برای زنان احترام بسیار قائلم و بسیار ناراحتم از اینکه کارهایم او را ناراحت کرده است. اما این کارها انعکاس شخصیت من نیست.»

داستین هافمن یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است. او در سال ۱۹۷۹ برای فیلم «کرامر علیه کرامر» و ۱۹۸۸ برای فیلم «مرد بارانی» دو جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد. او همچنین برای فیلم های «فارغ‌التحصیل» (۱۹۶۷)، «کابوی نیمه شب» (۱۹۶۹)، «لنی» (۱۹۷۴) و«توتسی» (۱۹۸۲) نامزد دریافت بهترین بازیگر سینما شده بود.

از او در کنار رابرت دنیرو، جک نیکلسون و آل پاچینو به عنوان بزرگان بازیگری در سینمای مدرن نام می برند.

اتهام علیه هافمن در حالی مطرح می شود که بعد از رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین»، برخی بازیگران و دست اندرکاران سینما جزئیاتی از بدرفتاری ها در سالهای گذشته را فاش کردند.

به تازگی کوین اسپیسی ضمنی تایید کرده که یک پسر جوان ۱۴ ساله را سه دهه پیش مورد آزار جنسی قرار داده است.

هانتر ادعا می کند که داستین هافمن روز اولی که او شروع به کار کرده بود از وی خواست پاهایش را ماساژ دهد، و به بدن این دختر جوان دست می زد و در مورد روابط جنسی با او صحبت می کرد.

وی می گوید رفتار داستین هافمن – که حال ۸۰ سال دارد – با او طی ۵ هفته فیلمبرداری را در دفتر خاطراتش ثبت کرده بود و آن را برای خواهرش فرستاد. در این دفتر جزئیات در مورد رفتار غیراخلاقی داستین هافمن با او نوشته شده است.

آنا گراهام هانتر افزود مدیر برنامه به او گفت باید برخی ارزشهای اخلاقی خود را فدای فیلم کند و رفتار نامناسبش را تحمل کند.

تاریخ انتشار :۱۲ آبان ۱۳۹۶

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad