Ad

اختصاصی تریبون هنر

عباس غزالی: چون نخواستم «بهروز» را تکرار کنم کم کار شدم

ماندگاری برایم مهم تر از دیده شدن به شکلی تکراری ست

تریبون هنر: عباس غزالی، ” بهروز” سریال ” وضعیت سفید” که موفق شد از آن به عنوان سکوی پرتابی برای خود استفاده کند تا بتواند توانایی های خود را به نمایش بگذارد، این روزها منتظر فیلم هایی ست که در نوبت اکران قرار گرفته اند. درخشش وی در ” وضعیت سفید” و خلق شخصیت ” بهروز” باعث شد تا این بازیگر جوان فیلم نامه های بسیاری را نپذیرد تا مبادا انتخاب اشتباه، به نقش آفرینی اش در آن سریال لطمه ای بزند. عباس غزالی در مورد کم کاری اش در سینما و تلویزیون به تریبون هنر گفت: بعد از نقش ” بهروز” سعی کردم در انتخاب نقش هایم دقت بسیاری داشته باشم تا مبادا آن نقش تکرار شود و کلیشه شدن گریبانم را بگیرد.
وی ادامه داد: پیشنهاد های زیادی داشتم که از من شخصیت ” بهروز” را می خواستند. به همین جهت فیلم نامه های بسیاری را رد کردم تا به بازیگری کلیشه ای و تکراری تبدیل نشوم. به همین دلیل تلاش کردم و تلاش خواهم کرد تا گزیده کار باشم و با دقت انتخاب کنم. ماندگاری برایم بسیار مهم تر از دیده شدن، به شکلی تکراری ست.
وی در مورد کارهای جدید خود گفت: در سه فیلم با نام های ” پری سا”، ” من یوسفم مادر” و ” همه چی عادیه” حضور داشتم که آماده ی اکران هستند. غزالی در مورد داستان های این سه فیلم این طور توضیح داد: ” پری سا” به کارگردانی محمدرضا رهنما و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شد که در آن نقش یک جوان عاشق را بازی می کنم. نقشی که دارای پیچیدگی های خاصی ست. او گفت: با انتخاب این نقش سعی کردم حرکتی رو به جلو داشته باشم. معتقدم جای این نقش در پرونده ی کاری من کم بود. داستانی با موضوع اجتماع روز که بیشتر باید به آن پرداخته شود. وی درباره ی شخصیت و نقش خود در ” پری سا” به جهت لو نرفتن قصه، توضیحی نداد و گفت: ترجیح می دهم در این مورد صحبتی نکنم تا مردم در سینما با داستان این فیلم روبرو شوند. ضمن این که ” همه چی عادیه” نیز به کارگردانی محسن دامادی، داستانی اجتماعی و فانتزی دارد که در نوبت اکران قرار گرفته است.
غزالی در ادامه درباره ی ” من یوسفم مادر” که آن هم آماده ی اکران است به تریبون هنر این طور توضیح داد: این فیلم را هم دوست دارم. فیلمی متفاوت به جهت نقشی که در آن بازی کرده ام. نقش یک بازیگر عرب را ایفا می کنم. فیلمی که زبان آن نیز عربی ست. نقشی چالش برانگیز که جذابیت آن را برایم دو چندان کرده است که البته برای مخاطبین سینما نیز می تواند جذاب باشد. او گفت: داستان ” من یوسفم مادر” که در صحنه های بین المللی حضور موفقی داشته، حال و هوای عجیبی دارد و همین امر می تواند نقطه ی عطف این فیلم باشد که امیدوارم همین طور باشد.
این بازیگر جوان و خوش آتیه درباره ی بازگشت اش به تلویزیون گفت: خوشحالم که با یک داستان متفاوت و کمتر پرداخته شده به آن، به تلویزیون برمی گردم. سریال ” شعله پوش” یک داستان عاشقانه ست که مربوط به دوران جنگ می شود. قصه مربوط به زمانی ست که دشمن وارد خاک ایران می شود و شهر خرمشهر را چهل و نه، روز به محاصره ی خود درمی آورد. ” شعله پوش” را دوست دارم چون داستانی ست که کمتر به آن پرداخته شده آن هم در فضا و زمانی خاص که می تواند مورد توجه بیننده قرار بگیرد. عباس غزالی که اعتقاد و تاکید بسیار دارد آهسته اما پیوسته حرکت کند در پایان گفت: تلاش کردم، انتخاب های دقیق و با تاملی داشته باشم. امیدوارم نتیجه ی این انتخاب ها، مورد توجه مردم و مخاطبان عزیز سینما و تلویزیون قرار بگیرد.

منبع: تریبون هنر

تاریخ انتشار :۲۳ فروردین ۱۳۹۷

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • ملکه اشکها؛ سریالی که این روزها در کره طوفان به پا کرده است

    تریبون هنر: قسمت پایانی سریال «ملکه اشکها» که حدود ۱۰ روز قبل پخش شد، با ۲۴.۸ درصد بیننده در سراسر کره و ۲۸.۳ درصد بیننده در سئول، یک رکورد فوق‌العاده از خود به جا گذاشت. این سریال با روایت خلاقانه، بازی‌های نیرومند و ترکیب دلپذیری که از انواع ژانرها و […]

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

Ad
Ad
Ad
Ad