Ad

پاسخ حمید گودرزی به حواشی این روزها

حمید گودرزی: حاضرم با «گلزار» در مسابقه همدیگر شرکت کنیم ببینیم کی بهتر جواب می دهد

اینکه گلزار از من معروف تر و محبوب تر است مهم نیست

تریبون هنر: حمید گودرزی به حواشی ایجاد شده درباره رقابت با محمدرضا گلزار پاسخ داد. هم زمانی پخش مسابقه برنده باش با اجرای گلزار و ۵ ستاره با مجریگری حمید گودرزی حواشی ای را ایجاد کرده و یکی از عوامل برنده باش مدتی پیش اعلام کرد که این حواشی از طرف حمید گودرزی بوده است

گفتگو با حمید گودرزی درباره این حاشیه ها را در ادامه بخوانید

 

در تلویزیون اعلام کردی که ظاهرا در مرحله‌ای از زندگیت هستی که ممکن است به‌زودی خبرهای خوبی شنیده شود و دوباره ازدواج کنی..
بله، شروع شده است خب. (می‌خندد) ولی این‌که دقیقا کی و چطور و چه زمانی اتفاق بیفتد، هنوز مشخص نیست. به هرحال سن‌وسالم دیگر از مجردی و تنها بودن و اینها گذشته است.

 

همه آدم‌ها در زندگی‌شان حس می‌کنند دوران تاریکی را داشته‌‌اند؛ اتفاقی که در زندگی شخصی تو هم افتاد. الان آن دوران را پشت‌سر گذاشتی؟
بله، پشت‌سر گذاشتم و امیدوارم اوضاع بهتر هم بشود.

 

حمید گودرزی این روزها خیلی باانرژی و پرکار شده که بخشی از این تغییراتش به خاطر پیدا کردن روحیه بیشتر در زندگی شخصی‌اش است. همین هم شده که امسال پررنگ‌تر شدی، اما در حوزه مجری‌گری؛ امسال با برنامه ۵ ستاره که از شبکه سوم پخش می‌شود و ١٣ شمالی از شبکه خانگی به نظر می‌رسد در یک چرخش ١٨٠ درجه‌ای از بازیگری به سمت مجری‌گری رفته‌ای…
راستش برنامه ١٣ شمالی شبکه خانگی مجری‌گری نبود، اولش به من گفتند بیا و در مسابقه شرکت کن، اما من یک مقدار تنبل هستم و گفتم داور می‌شوم! (می‌خندد) همین شد که خیلی اتفاقی داور مسابقه شدم و داور هم کم‌کم مجری برنامه شد. مسابقه ۵ ستاره‌ هم پیشنهادش از طرف دوست خوبم مصطفی امامی بود که قبول کردم وگرنه اگر این پیشنهاد را کسی می‌داد که نمی‌شناختم، شاید قبول نمی‌کردم. ضمن این‌که شنیدم محمدرضا گلزار هم یک مسابقه اجرا می‌کند و این بیشتر برایم انگیزه ایجاد کرد.

 

چه انگیزه‌ای؟
بالاخره همکار هستیم و این‌که محور اصلی مسابقه هم رقابت سالم و برنده‌شدن است و ناله هم ندارد و بخش امید در آن پررنگ‌تر است. همه اینها انگیزه‌هایی بود که اجرای مسابقه ۵ستاره را قبول کنم.

 

فکر می‌کنی در رقابتی که در اجرای مسابقه با محمدرضا گلزار داری، تو بهتر هستی یا او؟
این را مردم باید بگویند.

 

چه فیدبکی از مردم گرفتی؟
اوایل یک مقدار اجرای نامتعارفی کردم، یعنی یک اجرای همراه با بازیگری! یک‌سری خیلی خوششان آمد و یک‌سری گفتند بازیگری را چاشنی کارت نمی‌کردی بهتر بود. ولی الان مجموعا به یک تناسب کلی رسیدم که هم در اجرایم شوخی لحاظ می‌شود و هم اقتدار و دیسیپلینی که یک مجری باید در مسابقه داشته باشد. به هرحال باید انرژی مضاعف بگذاریم.

 

اتفاقا حاشیه‌ای هم درخصوص یکی از اجراهایت پیش آمد که گفتند تو عمدا یک شرکت‌کننده را سوزاندی..
ماجرا این بود که انسان‌های نئاندرتال، انسان‌هایی هستند با استخوان‌بندی درشت، اما گزینه صحیحی که در سوال گذاشته شده بود، اشتباه بود. من درست راهنمایی کردم، اما مسابقه جوابش راست‌قامتان بود که البته اشتباه بود، اما چون من شرکت‌کننده را برای انتخاب گزینه دیگری راهنمایی می‌کردم، گفتند که عمدی در کار بوده! یعنی برای کار درستی که کردم، الان در شبکه‌های مجازی فحش می‌خورم! (می‌خندد)

 

مسابقه‌ای که محمدرضا گلزار اجرا می‌کند در فضای بزرگتری اتفاق افتاده و بالاخره از نظر اسپانسر و جوایز یا حتی دکوراسیون سالن و صندلی مجری سطح بالاتری دارد و با برنامه تو کاملا متفاوت است. این موضوع اذیتت نمی‌کند؟
اذیتم که نمی‌کند، اما به همین دلیل ما انرژی بیشتری می‌گذاریم، چون طبیعتا وقتی مبلغ مالی بالاتر می‌رود، مسابقه هم خودبه‌خود حساس‌تر می‌شود، چون سقف جوایز نقدی مسابقه محمدرضا گلزار خیلی بالاتر است، به نظرم این دو مسابقه را نباید با هم مقایسه کرد. وجه تشابه این دو مسابقه فقط همین است که هر دو متکی به علم و دانش شرکت‌کنندگان به آنها جایزه می‌دهند.

 

یکی از عوامل برنده باش محمدرضا گلزار مصاحبه کرده و گفته بود حواشی‌ای که برای این مسابقه ایجاد شده، از طرف برنامه ۵ ستاره و حمید گودرزی است، چون از لحاظ شهرت و محبوبیت از محمدرضا گلزار پایین‌تر است. جوابی برای این حرف داری؟
آن قسمت‌هایی که در مورد من گفته بودند را که نمی‌دانم! ولی این‌که حواشی برنامه برنده باش از جانب برنامه ۵ ستاره بوده است را قبول ندارم. این‌که محمدرضا گلزار از من معروف‌تر و محبوب‌تر است، برای ما مهم نیست، ما انرژیمان را برای برنامه خودمان می‌گذاریم و سعی می‌کنیم یک برنامه پرانرژی بسازیم و روزهای آخر هفته به مردم تقدیم کنیم. امیدوارم آنها هم همین کار را بکنند.

 

در مورد اجرای مسابقه بگو؟ خودت چقدر روی سوال‌ها تسلط داری و اصلا جوابشان را خودت بلدی؟
بین ۴۵ تا ۵۵‌درصد جواب‌ها را بلد هستم.

 

یعنی اگر خودت در مسابقه ۵ ستاره شرکت کنی، فکر می‌کنی تا چه مرحله‌ای بالا می‌روی؟

بستگی دارد، واقعا بعضی اوقات سوال‌هایی که اول می‌افتند، خیلی سخت است. مثلا سوالی داریم که ١۵٠هزارتومان است و خیلی سخت است، اما سوالی ۵ میلیونی داریم که راحت است.

 

حالا اگر میانگین سوال‌ها را در نظر بگیریم تا چه مرحله‌ای بالا می‌روی؟
مثلا تا سوال‌های ٢٠‌میلیون تومانی را جواب می‌دهم.

 

تابه‌حال در اجرایت تحت‌تاثیر شرکت‌کننده‌ای قرار گرفتی که مثلا بخواهی کمکش کنی تا برنده شود؟
آنهایی که اطلاعاتشان خوب است را که نه واقعا، چون خودشان خیلی قاطع و دقیق جواب می‌دهند و معمولا هم درست پاسخ می‌دهند، بنابراین به آنهایی که اطلاعتشان ضعیف است، باید کمک کرد که اغلب هم این کار را می‌کنم.

 

حاضری به‌عنوان شرکت‌کننده در مسابقه محمدرضا گلزار شرکت کنی؟
بله، آنجا خوب جایزه می‌دهد شرکت می‌کنم. (می‌خندد)

 

رقم جوایز مسابقه ۵ ستاره پایین است، فکر می‌کنی گلزار را به برنامه‌ات دعوت کنی چطور؟ قبول می‌کند که در مسابقه‌ات شرکت کند؟
نمی‌دانم والا! ولی فکر نمی‌کنم. (می‌خندد) به‌هرحال من با کمال میل از محمدرضا گلزار دعوت می‌کنم در مسابقه ۵ ستاره شرکت کند.

 

فکر می‌کنی اگر در اطلاعات عمومی با گلزار رقابت کنی تو برنده می‌شوی یا او؟
قطعا من. (می‌خندد)
حاضرم در برنامه‌اش شرکت کنم و او هم بیاید در ۵ستاره حاضر شودببینیم کی بهتر جواب سوالات را خواهد داد. مردم هم تماشا می‌کنند و لذت می‌برند و به این رقابت نمره خواهند داد.

تاریخ انتشار :۶ مهر ۱۳۹۷

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad