Ad

بهادر فیروزبخت در گفت و گو با «تریبون هنر»:

از همکاری ام با سامان جلیلی بسیار راضی هستم

+ میزان دستمزد نوازنده ها یک مسئله است و چگونگی پرداخت آن یک مسئله

تریبون هنر- سام شرف زاده: بهادر فیروزبخت مثل دیگر اعضای گروه سامان جلیلی از ابتدا در کنار او بوده است و به عنوان نوازنده درامز این خواننده را همراهی کرده است. وی به تازگی گفت و گوی کوتاهی با «تریبون هنر» داشته است که در ادامه می خوانید.
بهادر فیروزبخت در ابتدای صحبت های خود عنوان کرد:« از اینکه با خواننده ای پرطرفدار کار می کنم بسیار خوشحالم. برنامه های سامان در شهرستان ها زیاد است و ما کنسرت های تور آذربایجان، بندرعباس، خرم آباد، کرمانشاه و استان های دیگر را پشت سر گذاشته ایم. سامان جلیلی یکی از چند خواننده انگشت شمار است که در شهرستان ها به این اندازه کنسرت برگزار می کند و با استقبال رو به رو می شود. قبل از ماه های محرم و سفر در شهرهای سارى، اهواز، اصفهان،آستارا و ارومیه روی صحنه خواهیم بود. »

 

 

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:« فضای مجازی با تمام حاشیه هایی که دارد، خیلی می تواند به موسیقی کمک کند. هر کدام از ما با مخاطبین خود به نوعی در ارتباط هستیم و از انتقادها استقبال می کنیم. در حال حاضر شرایط به صورتی در آمده است که چهره ترانه سراها، آهنگسازان و حتی نوازنده ها برای مردم شناخته شده است.»

 
در گفت و گوی فیروزبخت با «تریبون هنر» بحث دستمزد نوازنده ها به میان آمد و وی گفت:« من از همکاری ام با سامان جلیلی بسیار راضی هستم اما از گروه های دیگر خبر دارم. خیلی از دوستان و همکاران من از فعالیتشان راضی نیستند و اگر می بینید نوازنده ها در یک گروه زیاد عوض می شوند، اولین احتمال بحث دستمزد است. میزان دستمزد نوازنده ها یک مسئله است و چگونگی پرداخت آن یک مسئله و متاسفانه خیلی ها ناراضی هستند.»
او در پایان صحبت های خود با اشاره به اینکه از ابتدای حضور سامان جلیلی روی صحنه، گروه کنونی همراه اش بوده اند، در خصوص این خواننده گفت:« من و سامان مدت زیادی است که یکدیگر را می شناسیم و با هم رفیقیم. من آینده بسیار خوبی را در انتظار او می بینم همان طور که در حال حاضر در بین خواننده ها جایگاه بسیار خوبی دارد. هر روز مشغول پیشرفت است و به هواداران او اضافه می شود. سامان جلیلی راهش را پیدا کرده است و امیدوارم به جایی که می خواهد برسد.»

 

 

 

منبع: اختصاصی تریبون هنر

تاریخ انتشار :۶ شهریور ۱۳۹۵

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad