Ad

در برنامه هفت

ابوالفضل پورعرب بازی شهاب حسینی و نوید محمدزاده را تحسین کرد

در گفن و گو با محمدحسین لطیفی

تریبون هنر: ابوالفضل پورعرب شامگاه سوم بهمن ۹۹ در برنامه “هفت” حاضر شد و با محمدحسین لطیفی به گفت و گو پرداخت

پورعرب درباره اصطلاح سلبریتی و نقش آن در جامعه گفت:
“سوپراستار و هالیوود شوخی است. واژه ی سلبریتی مضحک است و برای کسانی استفاده می شود که درست نیست. من سی سال شمال رفتم شنا نکردم که مبادا در حال شنا کردن کسی از من عکس بگیرد. خیلی چیزها به خیلی چیزها نمی خورد. همه فیلم های ما فاخر است. هنرمندان هم همینگونه است. جایی رد می شدم، دیدم نوشتند “پورعرب” دستگیر شد با دست بند عکس گذاشته بودند که برای یک فیلم بود، به همین راحتی با یک تیتر آبروی هنرمند می رود. کسی به سمت بازیگران درجه دو و سه نمی رود. دولت باید به این افراد کمک کند.
سندیکاها اصلا چگونه تشکیل می شود ؟ چرا باید یک آدمی که چندین سال در سینما و تلویزیون کار کرده است چون سنش بالا رفته، کنار گذاشته شود؟ به نظر شما دیگر لبخندی وجود خواهد داشت؟

 

ابوالفضل پورعرب درباره دستمزد بازیگرها گفت:
بازیگر به دنبال احترام و ادب است. جایزه “پیونیانگ” من گم می شود و به من تحویل داده نشده خوب باید به چه کسی گفت؟ کسی که دستمزد بالا می گیرد مثل من قربانی میشود، قاعدتا من از خوب زندگی کردن بچه ها خوشحال می شوم. یک سری شایعه ها باعث افزایش دستمزد می شود. کاش این بالا رفتن دستمزدها باعث ساختن زندگی بازیگرها شود. بودجه های فیلم ها از قبل تقسیم شده است این سخت است نه دستمزد بازیگرها.
ظهور و بروز بازیگرها جدید زیاد نبوده آن چند نفر هم انقدر اذیت می شوند که باعث از بین رفتن آن ها می شود. بچه ها باید یک سری ملاحظاتی در فضای مجازی داشته باشند.

 

پورعرب با اشاره به شهاب حسینی و نوید محمزاده اظهار داشت:
وقتی کسی در ۲۵ سالگی استار می شود باید معلم داشته باشد تا به بیراهه نرود. دروغ های ما در دنیای مجازی است. من وقتی با شهاب حسینی کار می کردم، لذت می بردم از بازیگری. نوید محمدزاده وقتی بازی می کند، در واقع فکر می کند و بازی می کند و می توان به او گفت باریکلا. اما کاش از این سرمایه ها مراقبت کنیم. من این دو را سرمایه میدانم ولی کاش بقیه هم قدر این افراد را بدانند. برخی از این ها برای فروش فقط استفاده می شوند. باید بشینیم با هم صحبت کنیم . من از دهه ۷۰ وارد سینما شدم ولی یک عکس از من در موزه سینما نیست. من تا کی سوار موتور شم و بروم خواستگاری باید نسل جدید وارد شوند.”

تاریخ انتشار :۴ بهمن ۱۳۹۹

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

  • سید جواد یحیوی؛ مجری ممنوع‌الفعالیتی که بازیگری پر کار شد

    تریبون هنر: حالا دیگر دیده شدن نام سید جواد یحیوی به عنوان بازیگر تئاتر اتفاقی تازه نیست چراکه او در این سال‌ها حضور مداومی روی صحنه داشته است. سید جواد یحیوی که نسل جدید تماشاگران شاید خاطره چندانی از اجراهایش در تلویزیون نداشته باشد، در پی ممنوعیتی که سال‌ها پیش […]

  • نامه علیرضا داوودنژاد به عطاران، پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد

    تریبون هنر: علیرضا داودنژاد درباره اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲»نامه ای را خطاب به رضا عطاران، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، ترلان پروانه و زهرا داودنژاد منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر،چهارشنبه سپری شده ۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی «ایران مال» مراسم افتتاحیه فیلم «مصائب شیرین ۲» در […]

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad