Ad


آغاز اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد در سال ۱۴۰۰

تریبون هنر: پردیس تئاتر شهرزاد، در دومین نوروز کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال جدید میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. این مجموعه از امروز (شنبه) هفتم فروردین ماه با اجرای نمایش کمدی ایرانیِ “تلخک و قندک” به استقبال روز ملی هنرهای نمایشی می‌رود.

سه نمایش «تلخک و قندک»، «بیست تومنی» و «ریورساید درایو» از هفته اول فروردین ماه ۱۴۰۰ در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

«تلخک و قندک» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی شایان طهماسب‌پور است که از روز هفتم فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ارکیده به صحنه می‌رود.

این نمایش به تهیه‌کنندگی «نوید وفا» راویتی کمدی و ایرانی است و سرگذشت دو نفر (شخصیت‌های سیاه نمایش) است که در جستجوی کار به هنگام کفتر پرانی برای انتخاب حاکم یک‌ساله وارد شهری می‌شوند. تلخک به امارت می‌رسد و قندک در شهر آواره می‌شود.

فریدون احمدی، زیبا مصطفایی، محمد عبدالهی، محمدمهدی فتاحی، بهار جهانبانی، امید رهبر، مهشید زبردست، مجتبی طباطبایی، مرجان آقانوری، هیوا پورشفیعی، حسین براتی، علی پیله ور، رضا حسین نژاد، علی رضا عباسی، سعید بیرام زاده، مبینا سرلک جیوا بازیگرانی هستند که در این نمایش روی صحنه خواهند رفت.

در سالن صنوبر نیز نمایش جدیدی با عنوان «ریورساید درایو» نوشته وودی آلن با ترجمه محمدرضا اوزار و به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان از روز هشتم فروردین ماه ساعت ۱۹ به صحنه می رود.

محمدرضا هاشمی، ساناز روشنایی و بابک قادری بازیگران نمایش «ریورساید درایو» هستند.

این نمایش داستان یک نویسنده هالیوودی است که در اطراف شهر یک جای خلوت با زنی قرار ملاقات دارد تا اینکه یک ولگرد کارتون خواب مزاحم آنها می‌شود.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: مرتضی برزگرزادگان،طراح نور: مسلم رضایی،موسیقی: بهنام رحیمی،طراح گریم و طراح لباس: مهتاب حسنی،دستیار گریم: نیلوفر فاطمی،گروه کارگردانی: آرمان متین نیا، احمد خسروی.

در تالار صنوبر از روز هشتم فروردین ماه نمایش «بیست تومنی» نیز به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آزادفر ساعت ۱۸ به صحنه می رود.

این نمایش که محمدرضا آزادفر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی تنها بازیگر آن نیز هست، داستان سه رفیق است که از کودکی با هم هستند و در زمینه تئاتر فعالیت می کنند و ماجراهایی برای آنها پیش می‌آید.

علیرضا آل داوود و شهاب شریفی تهیه کنندگی این نمایش را به عهده دارند و موسسه بامداد بهار امید مجری طرح این اثر نمایشی است.

تاریخ انتشار :۷ فروردین ۱۴۰۰

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad