Ad


اسکارلت جوهانسون: بازیگر باشید نه سیاستمدار

تریبون هنر: اسکارلت جوهانسون در گفتگویی با مجله «جنتل وومن» بریتانیا اعلام کرده که معتقد است باورهای شخصی‌اش نباید با شغل بازیگری‌اش تداخل پیدا کند، چون او هرگز نخواسته یک سیاستمدار باشد. او گفته: «به نظرم بازیگران نباید تعهدی به داشتن نقش عمومی و اجتماعی داشته باشند، شما انتخاب نکردید که سیاستمدار باشید، بلکه انتخاب کردید بازیگر باشید»

او از ناعادلانه بودن انتظارات از کسانی مثل سلبریتی‌ها و بازیگرها برای دخیل شدن در سیاست هم گله کرد و اضافه کرد کار بازیگر این است که بازتابی از مخاطب روی پرده سینما باشد تا مخاطب از طریق همذات پنداری با او هنر را تجربه کند. «این کار من است: اینکه مخاطبان واکنشی احساسی مثل خوب، بد، ناراحت، تایید کردن و هر حس دیگری داشته باشند. باقی دیگر کار من نیست»

جوهانسون در دوران خود بارها با حواشی سیاسی جدید حاکم بر هالیوود روبرو شده، از جمله بازی بسیار پرحاشیه‌اش در نقش زنی با اصالت آسیایی در فیلم «روح در پوسته» که بر اساس انیمه معروفی به همین نام ساخته شده بود. او همچنین در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای از وودی آلن کارگردانی بکه با هم در سه اثر همکاری داشتند، دفاع کرد

تاریخ انتشار :۱۰ فروردین ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad