Ad


فیلمبرداری «تا فردا» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی به پایان رسید

تریبون هنر: فیلم‌برداری فیلم سینمایی «تا فردا» به تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری به پایان رسید.

به گزارش تریبون هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، «تا فردا» به عنوان محصول مشترک ایران و فرانسه توسط علیرضا خاتمی و علی عسگری نوشته شده است. ‏‎علیرضا خاتمی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز دریافت کرده است.

‏ عسگری – کارگردان «تافردا» و عضو آکادمی اسکار – پیش از این با فیلم سینمایی «ناپدید شدن» در جشنواره‌های ونیز و تورنتو و با فیلم‌ کوتاه «بچه»، در جشنواره ونیز حضور داشته است. همچنین فیلم‌های کوتاه او «بیشتر از دو ساعت» و «سکوت» در جشنواره‌ کن، نامزد نخل طلا شده‌اند.

صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی ، محمد حیدری و میلادمعیری، به عنوان بازیگران اصلی «تا فردا»، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

‏‎گروه بازیگرانِ دیگر این فیلم را پردیس شیروانی، صفورا کاظم پور، معصومه اقدام، حمید ملک زاده، فاطمه اکبر پور، سام عادل، فاطمه علی‌جانی، مریم حسین زاده، یسرا امیدی، زهره آهنی، علی شهبازی، حامد جام برسنگ، مجتبی شهوم، مهدی اسماعیلی و محبت ناقلی تشکیل می‌دهند.

‏‎سایر عوامل «تافردا» عبارتند از: ‏‎جانشین تهیه کننده: سعید پاکستانی/ مجری طرح، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سعید مسرور/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا / مدیر تولید: سعید پاکستانی/تدوین‌گر: احسان واثقی/طراح صحنه و لباس: محمد حسین کرمی/صدابردار: رضا حیدری/صداگذار: حسین قورچیان/طراح گریم: امیر ترابی/ مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء/ عکاس: پوریا نوری/منشی صحنه: ساناز هرندی/ پشتیبانی و دستیار تولید: کامبیز فیروزی دانا / تهیه‌کنندگانِ فرانسوی: رافائله دلوش و نیکولاس سنفوت/ دستیار تدوین‌گر: سهیل عسگری/ دیگر دستیاران کارگردان: گلناز کاووسی، رضا سیدی/ دستیار اول فیلم‌بردار: هاشم درزی/ نور پرداز: رحیم کمری/ دستیار دوم فیلم‌بردار: مسلم میرشکاری/ مجری نور: فردین صلاحی/ اپراتور دوربین: امیر غیور/ دستیار صدا: ایمان بازیار/ اجرای چهره پردازی: پگاه قنبری، سیاوش روهنده/ مدیر تدارکات: امیر زره نازی/ فیلمبردار پشت صحنه: ریرا آهنی/ جانشین تولید: فرید ابراهیمی، دستیاران تدارکات: محسن اسدی، مصطفی زندی، محسن مختار زاده/ همیاران تدارکات: رامین اسماعیل زاده، یاشار نورالهی/پشتیبانی تدارکات: حسین رادک، رضا فیروز آبادی، علیرضا جوادی، میلاد استارکی، محمود شفایی، حمید لشگری/ سینه موبیل: محمد جمشیدی، ناصر حق نظری/ مدیر مالی: آرزو رحیم آبادی، سما شایگان/مدیر حقوقی: سید امین شجاعی.

 

نویسنده: فرنوش آباء

تاریخ انتشار :۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad