Ad


تهیه کننده سریال روزهای آبی: نگران سلامتی اکبر عبدی بودیم

تریبون هنر: تهیه کننده «روزهای آبی»، با اعلام اینکه تصویربرداری این مجموعه تا چند روز آینده به پایان می‌رسد، می‌گوید، بزرگترین نگرانی‌شان حفظ سلامتی اکبر عبدی به عنوان بازیگر اصلی سریال بوده که با وجود کسالت در این سریال بازی کرده است.

پرویز امیری، تهیه کننده سریال «روزهای آبی» که بعد از ماه رمضان و همزمان با عید سعید فطر به روی آنتن خواهد رفت، درباره دغدغه‌های سریال سازی در دوران کرونا و لزوم حفظ سلامتی بازیگران پیشکسوت گفت: تلاش کردیم تمهیداتی را که کارهای دیگر در نظر می گیرند، ما هم داشته باشیم. تمام پروتکل‌ها و شرایط لازم برای بررسی وضعیت سلامتی عوامل و بازیگران را رعایت می کردیم. شرایط سختی بود؛ به ویژه در مورد آقای عبدی که مریض احوال هم بودند و سر صحنه تشریف می‌آوردند، نگرانی برایشان بیشتر بود. ایشان در دورانی که ما کار می‌کردیم، به کرونا هم مبتلا شدند؛ البته نه سر کار ما بلکه وقتی در تهران بودند کرونا گرفتند و یک ماه بستری بودند و بعد از بهبودی به کار بازگشتند.

این تهیه کننده افزود: همه ما به شکلی با کرونا درگیر شده‌ایم. نمی‌شد آنتن را تعطیل کرد و سریال سازی نکرد. بالاخره مخاطب تنها پناهش تلویزیون است؛ من، همکارانم و و مسوولان سازمان ناچار بودیم که خوراک تلویزیون را تامین کنیم. به ناچار در این شرایط کار کردیم. شرایط سختی بود.

او درباره مراقبت‌های پیشگیرانه از کرونا تصریح کرد: هر کدام از گروه که کوچکترین علائمی داشتند بلافاصله به درمانگاهی که با آن صحبت کرده بودیم می‌رفتند، تست می‌دادند و به شرط تست منفی سر صحنه حضور پیدا می‌کردند؛ حتی آقای اکبر عبدی که بازیگر اصلی سریال ما و بازیگر بزرگی هستند هم ما بعد از تست منفی با ایشان کار کردیم.

اکبر عبدی

امیری در پایان با بیان اینکه تصویربرداری سریال «روزهای آبی» بیش از شش ماه زمان برده و برای پخش در قالب ۲۶ قسمت تولید شده است، گفت: کرونا چند باری کار ما را تعطیل کرد ولی الحمدالله تا اینجای کار به خیر گذشته و اتفاقی نیفتاده است. ان شاءالله که این چند روز باقی مانده هم به سلامتی بگذرد.

تاریخ انتشار :۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad