Ad


بهنوش طباطبایی: یک تکه سنگ چه ها که نمی کند / در تریبون هنر

تریبون هنر: بهنوش طباطبایی که این روزها همراه حضور در هنر به فعالیت در رشته تحصیلی اش یعنی روانشناسی نیر فعالیت دارد متنی را به همراه عکس تازه ای روی صفحه اش گذاشت.

بهنوش طباطبایی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

برای یک برکه ی آروم و راکد، پرتاب کوچک ترین سنگ کافی ست که زیر و رویش کند، از عمق تکانش دهد، موج های حلقه وار همه ی برکه را تا ساحل فرا می گیرد … یک تکه سنگ چه ها که نمی کند … آب راکد را به چه نلاطمی در می آورد … اما رودخانه که به بی نظمی و جوش و خروش و به هم آغوشی مدام با سنگ های ریز و درشت کف رود عادت دارد. بزرگ ترین سنگ هم نمی تواند در آن ایجاد موج کند. نمی تواند حلقه های دایره وار پدید آورد و تاثیرش را به همه جا پخش کند. تنها اتفاق این است: شکافی در سطح آب و صدای تالاپ

 

بهنوش طباطبایی سال گذشته درباره تحصیلش در رشته روانشناسی اظهار داشت:

از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی و اکنون در حوزه روانشناسی تربیتی.
بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده بزرگ هستم و به این خانواده جدید می بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثرگذار باشم

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۹ خرداد ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad