Ad


تک تیرانداز با بازی کامبیز دیرباز اکران می شود

تریبون هنر: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» که نوروز ۱۴۰۰ در یک نوبت هم از تلویزیون پخش شد، از ۳۰ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش تریبون هنر، «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری سال گذشته جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه (ایمان کرمیان) را در سی‌ونهمین جشنواره فجر کسب کرد.

این فیلم نوروز امسال به همراه «یدو» (یکی دیگر از فیلم‌های جشنواره فجر ۳۹) برای نخستین‌بار از تلویزیون نمایش داده شد و طبق اعلام رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما پربیننده‌ترین فیلم‌ سینمایی نوروز ۱۴۰۰ در تلویزیون با ۵۱ درصد مخاطب بود و حالا قرار است روی پرده سینما هم به اکران درآید.

اصغری پیش‌تر درباره دلیل اکران سینمایی این فیلم پس از پخش تلویزیونی گفته بود: خیلی‌ها اصلا تلویزیون نمی‌بینند و بسیاری از علاقه‌مندان به سینما هم دوست دارند فیلم را روی پرده سینما تماشا کنند، به‌خصوص «تک‌تیرانداز» که با پروداکشن سنگین ودر ژانر اکشن – حادثه‌ای ساخته شده و خانواده‌ها از جمله خانواده‌های حزب‌اللهی که علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های دفاع مقدس هستند، دوست دارند این فیلم را در سالن ببینند.

وی تاکید کرده بود: نکته مهم درباره اکران این است که کیفیت صدا و تصویر فیلم در سالن سینما خیلی بیشتر از مونیتور کوچک تلویزیون است و تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

«تک تیرانداز» درباره یک تک‌تیرانداز به نام عبدالرسول زرین در زمان جنگ تحمیلی است و کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج و حسین شریفی از جمله بازیگران این محصول بنیاد روایت فرهنگی فتح هستند.

این فیلم از ۳۰ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای کشور اکران خواهد شد و از پوستر جدید آن هم با طراحی محمد روح‌الامین رونمایی شده است.

عوامل فیلم سینمایی «تک تیرانداز» عبارتند از: نویسندگان: بهنام علیزاده، رضا خمسه، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی متن: احسان بیرقدار، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: عباس دقاقی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح جلوه‌های ویژه بصری: محمد عبدی، طراح صحنه: حبیب کریم زاده، طراح لباس: بهزاد آقابیگی، دستیار کارگردان: مجید کرباسیان، عکاس: آرش شاه محمدی، دستیار تهیه: جواد اصغری، مشاور اجرایی: مهرداد خوشبخت، امور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: آفرفیلم، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۹ شهریور ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • ناصرالدین‌شاه؛ دستاویز جدید ساسی‌مانکن برای وایرال شدن

    تریبون هنر: هدیه عید امسال «ساسی‌مانکن» به طرفدارانش قطعه‌ای است به سیاق آهنگ‌های پنج سال گذشته‌اش، مملو از تکیه‌کلام‌های بی‌پروای جنسی که این روزها با توسل به گریم‌های مشابه دو شخصیت تاریخی و ساخت کلیپی بی‌ربط به آنچه می‌خواند، در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.   […]

  • نگاهی به فیلم «دروغ‌های زیبا» ساختۀ مرتضی آتش‌زمزم

    تریبون هنر: فیلم «دروغ‌های زیبا» در بازتاب همزیستی فرهنگی میان دو خانوادۀ مسلمان و بودایی، جاذبۀ خاص خودش را دارد و در روایت آن موفق بوده است. این همزیستی و دوستی و نزدیکی تا جایی است که شاید مدت‌ها متوجه نشویم، این دو خانواده از دو کیش و آیین متفاوت‌اند. […]

  • برای سالروز تولد علی نصیریان: هزارچهره در بازیگری، یک چهره برای مردم

    تریبون هنر: علی نصیریان به مرد هزار چهره شهره است و همچنان می‌تواند شما را با ذوق و هنرش غافلگیر کند اما پای مردم که به میان بیاید، نشان داده فقط یک چهره دارد؛ در کنار مردم اما نه با جنجال و هیاهو. به گزارش تریبون هنر، امروز، ۱۵ بهمن […]

  • چرا اسکار روی نام «دی کاپریو» خط قرمز کشید؟

    تریبون هنر: لئوناردو دی‌کاپریو در اسکار امسال مورد بی توجهی کامل قرار گرفته است. آن هم در دوره ای که در فیلمی از مارتین اسکورسیزی به ایفای نقش پرداخته. از سوی دیگر کریستوفر نولان با «اوپنهایمر» یک گام دیگر به فتح جوایز اسکار نزدیک شد.همانطور که پیش‌بینی می‌شد «اوپنهایمر» با […]

  • نگاهی به فصل دوم سریال «مستوران»؛ وقتی اسطوره جذاب می‌شود

    تریبون هنر: سریال «مستوران» با روایتی جادویی از داستانی اسطوره‌ای ساخته شده است،‌ سریالی که این روزها فصل دومش از شبکه یک سینما در حال پخش بوده و یک داستان کهن را دستمایه جذب مخاطب کرده است. همیشه بشر قصه‌های افسانه‌ای جذاب بوده‌اند. گواه این ادعا انبوه آثار ادبی به […]

Ad
Ad
Ad