Ad


تک تیرانداز با بازی کامبیز دیرباز اکران می شود

تریبون هنر: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» که نوروز ۱۴۰۰ در یک نوبت هم از تلویزیون پخش شد، از ۳۰ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش تریبون هنر، «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری سال گذشته جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه (ایمان کرمیان) را در سی‌ونهمین جشنواره فجر کسب کرد.

این فیلم نوروز امسال به همراه «یدو» (یکی دیگر از فیلم‌های جشنواره فجر ۳۹) برای نخستین‌بار از تلویزیون نمایش داده شد و طبق اعلام رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما پربیننده‌ترین فیلم‌ سینمایی نوروز ۱۴۰۰ در تلویزیون با ۵۱ درصد مخاطب بود و حالا قرار است روی پرده سینما هم به اکران درآید.

اصغری پیش‌تر درباره دلیل اکران سینمایی این فیلم پس از پخش تلویزیونی گفته بود: خیلی‌ها اصلا تلویزیون نمی‌بینند و بسیاری از علاقه‌مندان به سینما هم دوست دارند فیلم را روی پرده سینما تماشا کنند، به‌خصوص «تک‌تیرانداز» که با پروداکشن سنگین ودر ژانر اکشن – حادثه‌ای ساخته شده و خانواده‌ها از جمله خانواده‌های حزب‌اللهی که علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های دفاع مقدس هستند، دوست دارند این فیلم را در سالن ببینند.

وی تاکید کرده بود: نکته مهم درباره اکران این است که کیفیت صدا و تصویر فیلم در سالن سینما خیلی بیشتر از مونیتور کوچک تلویزیون است و تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

«تک تیرانداز» درباره یک تک‌تیرانداز به نام عبدالرسول زرین در زمان جنگ تحمیلی است و کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری، علیرضا کمالی، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، اسماعیل خلج و حسین شریفی از جمله بازیگران این محصول بنیاد روایت فرهنگی فتح هستند.

این فیلم از ۳۰ شهریورماه و همزمان با هفته دفاع مقدس توسط موسسه پخش بهمن سبز در سینماهای کشور اکران خواهد شد و از پوستر جدید آن هم با طراحی محمد روح‌الامین رونمایی شده است.

عوامل فیلم سینمایی «تک تیرانداز» عبارتند از: نویسندگان: بهنام علیزاده، رضا خمسه، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی متن: احسان بیرقدار، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: عباس دقاقی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح جلوه‌های ویژه بصری: محمد عبدی، طراح صحنه: حبیب کریم زاده، طراح لباس: بهزاد آقابیگی، دستیار کارگردان: مجید کرباسیان، عکاس: آرش شاه محمدی، دستیار تهیه: جواد اصغری، مشاور اجرایی: مهرداد خوشبخت، امور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: آفرفیلم، محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۹ شهریور ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad