Ad


فروش «جیمز باند» از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت

تریبون هنر: قسمت جدید فیلم «جیمز باند» با آغاز اکران در آمریکا، فروش جهانی خود را از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور داد.

به گزارش تریبون هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «زمانی برای مُردن نیست»، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن جیمز باند با شروع اکران در گیشه آمریکای شمالی به فروش ۵۶ میلیون دلاری دست یافت و نکته قابل توجه بازگشت چشمگیر مخاطبان ۳۵ سال به بالا به سینماهای آمریکا برای تماشای این فیلم برای نخستین بار پس از همه گیری کرونا بوده است.

این فیلم در گیشه بین‌المللی نیز ۸۹.۵ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد تا مجموع فروش بین‌المللی این فیلم به ۲۵۷ میلیون دلار برسد و با احتساب فروش ۵۶ میلیون دلاری این فیلم در هفته نخست اکران در آمریکا، مجموع فروش جهانی «زمانی برای مردن نیست» هم‌اکنون ۳۱۳ میلیون دلار است.

قسمت جدید جیمز باند از ۲۹ آکتبر نیز در سینمای چین اکران خود را آغاز می‌کند. چین سال گذشته با پیشی گرفتن از آمریکا، عنوان بزرگترین بازار سینمایی جهان را از آن خود کرد.

«زمانی برای مردن نیست» با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات این فیلم در سراسر جهان بوده است.

بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود. در این فیلم «دنیل کریگ» در آخرین حضور خود در نقش مامور ۰۰۷ در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌ است.

«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۹ مهر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad