Ad


رضا فیاضی در بیمارستان: فکر می‌کردم با زدن واکسن غول شده‌ام

تریبون هنر: رضا فیاضی هنرمند پیشکسوت کشورمان که روز سه شنبه ـ ۲۵ آبان ماه ـ به دلیل ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شد، گفت: واکسن زده بودم و فکر می‌کردم دیگر غول شده‌ام اما گرفتار شدم.

رضا فیاضی درباره حال عمومی‌اش اعلام کرد، الحمدالله بهترم اما از دیروز که در بیمارستان بستری شدم تزریق داروها را شروع کرده‌اند چون ریه‌هایم کم و بیش درگیر شده‌ است.

این هنرمند یادآور شد: بیش از ۱۰ روز است درگیر کرونا شده‌ام اما در منزل استراحت می‌کردم و بستری نشده بودم تا اینکه دیروز، سه شنبه ۲۵ آبان ماه در بیمارستان کیش بستری شدم و تزریقات را شروع کردند و فکر می‌کنم بین سه تا پنج روز باید تحت مراقبت باشم تا ان‌شاءالله حالم بهتر شود. نمی‌دانم چه زمانی قرار است مرخص شوم.

فیاضی که مشغول بازی در سریال «خانه پرتقالی‌ها» برای شبکه دو سیما بود، در پاسخ به اینکه آیا سر صحنه سریال به کرونا مبتلا شده است؟ خاطرنشان کرد: راستش نمی‌توانم بگویم سر کار کرونا گرفتم، در هر حال خودم را مقصر می‌دانم چون فکر می کردم واکسن زدم و دیگر اتفاقی برایم نمی‌افتد و کمتر ماسک زدم؛ بنابراین در قدم اول خودم مقصرم. من سر کار هم می‌رفتم سر پروژه «خانه پرتقالی‌ها»، اما نمی‌دانم از کجا گرفتم.

بازیگر مجموعه «زی‌زی‌گولو» همچنین بیان کرد: متاسفانه گروه تولید «خانه پرتقالی‌ها» نیز به خاطر بیماری بنده آسیب دیده‌اند و دو هفته کار تعطیل شد. امروز قرار بود کار را شروع کنند و بخش‌هایی از سکانس‌ها را بدون حضور من ضبط کنند و من هم امیدوار بودم که تا آخر هفته به گروه بپیوندم اما بستری شدم.

رضا فیاضی سپس خطاب به مردم گفت: لطفاً متذکر شوید که مردم بیشتر رعایت کنند. من واکسن زده بودم و فکر می‌کردم دیگر غولم و اصلاً فکر نمی‌کردم که گرفتار شوم چه برسد به اینکه بستری شوم. تنها خواسته‌ام این است که فقط رعایت کنید و ماسک زدن را جدی بگیرید.

این هنرمند ضمن آرزوی سلامتی برای تمام مردم کشور درباره علت سفرش به کیش اعلام کرد: به مناسبت هفته کتاب برای رونمایی از کتاب‌هایم به کیش سفر کردم چون چهار کتاب در حوزه کودک داشتم که همان جا بستری شدم و ماندم، امیدوارم زودتر حالم خوب شود و به سرکارم برگردم.

سریال «خانه پرتقالی‌ها» برای پخش از شبکه دو سیما به کارگردانی مشترک علیرضا شاه رستم و علیرضا تهرانی و تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری در حال تولید است.

رضا فیاضی، شهین تسلیمی، بهراد خرازی، فاطمه کریمی، شاهرخ خدایی، مریم وحیدزاده و … از بازیگران این مجموعه ۲۶ قسمتی هستند.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۷ آبان ۱۴۰۰

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

  • روایت «بابک صحرایی» از «مرگ با طعم نسکافه»

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: بابک صحرایی، کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» نوشت: «این نمایش در ذهن من ترانه بلندی است که در عجیب‌ترین جای زندگی ام نوشته ام و کارگردانی کرده‌ام. قدم زدنی از گذشته تا امروز که مرور گریه‌هایی عمیق و خنده‌هایی از ته دل است. در بستر […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad