Ad


روایت میترا حجار از فداکاری خاطره اسدی و حامد کمیلی به خاطر رامین پرچمی

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: میترا حجار درباره اجرای نمایشنامه خوانی برای کمک به رامین پرچمی گفت: حامد و خاطره یادآور این شدند که اخلاق حرفه ای و فداکاری هنوز هم باقی ست.

به گزارش تریبون، نمایشنامه خوانی نمایش مشهور «چه کسی از ویرجینا وولف می‌ترسد» نوشته ادوارد آلبی با اسم «مهمانی ای برای رامین»، در ۲۲ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد. این نمایشنامه خوانی توسط میترا حجار، خاطره اسدی و حامد کمیلی برای جمایت از رامین پرچمی برگزار شد. رامین پرچمی یکی از بازیگران این نمایشنامه خوانی هم بود

میترا حجار درباره برگزاری نمایشنامه خوانی «مهمانی ای برای رامین» اظهار داشت:

زودتر از این ها می خواستم در مورد شب نمایشنامه خوانی بنویسم ولی گرفتاری مجال نداد. این کار برای شخص من، چالش بزرگی بود. خواندن یکی از پیچیده ترین متن های ادبیات نمایشی آمریکا ظرف مدت پنج روز تمرین در نظر اول بالکل ناممکن می نمود. دو بازیگری که دورخوانی را با آنها شروع کردیم متن را دوست نداشتند و ناگهان استعفا دادند. زمان قابل توجهی را از دست داده بودیم و حامد و خاطره در چنین شرایطی با ما همراه شدند و یادآور شدند که اخلاق حرفه ای و فداکاری هنوز هم باقی ست. هرچه بود برای رامین بود و خوشحالم که مردمی که به دیدن کار آمدند کار را دوست داشتند.

ایفای نقش مارتا برایم آرزویی دیرین بوده و پس از شب اجرا تا چند روز هنوز ذهنم به دنبالش می گشت. مارتا و جورج، امروز در بین ما و حتی در این جامعه کم نیستند. کسانی که حلقه اتصال عاطفی شان را در نفرت از هم پیدا می کنند.

قسمتی از شخصیت مارتا همیشه با من باقی خواهد ماند و امیدوارم فرصتی دوباره به وجود آید که بتوانم این نقش را بازی کنم. سپاس از همه دوستان و همکاران عزیزم که از رامین حمایت کردند و به امید موفقیت های بیشتر برای رامین پرچمی عزیز و باقی دوستان

 

در نمایشنامه خوانی »مهمانی ای برای رامین» هنرمندانی همچون کتایون ریاحی، امیر جعفری و مصطفی زمانی به عنوان مهمان حضور یافتند

عکس هایی از نمایشنامه خوانی «مهمانی ای برای رامین» را در ادامه ببینید

 

 

عکس ها ار لیلی شاهوردی و مریم راد

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ آذر ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad