Ad

در پاسخ به انتقاد از آقازاده بودن تهیه کننده شادروان

بهرنگ علوی: عباس نادران از سالم ترین افرادی است که در زندگی ام دیده ام

تریبون هنر: بهرنگ علوی در نشست خبری فیلم شادروان در جشنواره فیلم فجر گفت: عباس نادران یکی از سالم ترین افرادی است که در زندگی ام دیده ام.

در نشست خبری فیلم سینمایی شادروان که عصر دوازدهم بهمن در برج میلاد برگزار شد، از سوی یکی از خبرنگاران عنوان شد که عباس نادران، تهیه کننده شادروان، پسر یک نماینده مجلس و به عبارتی آقازاده است و از این رانت برای حضور فیلمش در جشنواره فجر استفاده کرده. از بهرنگ علوی هم به طعنه سئوال شد چطور در فیلم یکه تهیه کننده اش یک آقازاده است بازی کرده.

بهرنگ علوی در پاسخ گفت: بدون اغراق عباس نادران دوست ۲۵ ساله من است و از خانواده او شناخت دارم و به‌جرات می‌توانم بگویم او یکی از سالم‌ترین افرادی است که در زندگی خود دیده‌ام. اگر از او چیزی می‌دیدم که کارنامه‌ام را لکه‌دار می‌کرد قطعا با او رفاقت و همکاری نمی‌کردم.

 

بهرنگ علوی درباره بازی در سادوران گفت: به واسطه دوستی که با دست اندرکاران این فیلم داشتم من سعی کردم در پروسه پیش‌تولید به دوستان کمک کنم. فیلمنامه را در نیم‌ ساعت خواندم و به شدت از آن لذت بردم و کاراکتری که نقشش را ایفا کردم نیز برایم بسیار جذاب بود؛ چون چند سالی از من بزرگ‌تر بود و چنین ماجرایی در فضای رئال و در سینما کمتر به چشم می‌خورد. بازی کردن در این فیلم برایم بسیار جذاب بود و باید بگویم که من شاگرد رویا تیموریان بودم و همبازی شدن با او برایم بسیار شیرین بود.
او ادامه داد: کاراکتر دایی اسد زندگی کسانی است که تاس‌شان بر زندگی خوش نشسته است و عزتمند نیستند.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۲ بهمن ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad