Ad


حسین سلیمانی در دسته دختران: بازی درخشان در یک نقش دشوار

یادداشت بابک صحرایی

تریبون هنر _ بابک صحرایی: حسین سلیمانی در دسته دختران یک نقش دشوار را بسیار درخشان بازی کرده. نقش های مکمل معمولا نیازمند بازیگرهای توانا هستند تا ‌مورد توجه مناسب قرار بگیرند و حسین سلیمانی بارها در فیلم های مختلفی موفق به انجام این اتفاق مهم شده

او در تمام سکانس های بازی اش در دسته دختران، مخاطب را با خود همراه می کند. هوشمندی و توانایی اش آن جا بیشتر مشخص می شود که حتی با گرفتن میله ماشین یا نگاه کردن هایش، عاطفه صحنه را به مخاطب منتقل می کند و شخصیت پردازی پرسوناژ خود را عمق می دهد

نقش مکمل او در دسته دختران با اندکی سهل انگاری تبدیل به پرسوناژی اضافی یا مزاحم در جهان زنانه فیلم می شد اما او با بازی درخشانش،پرسوناژ خود را هم در روایت قصه و هم برای مخاطب، جذاب و دوست داشتنی کرده است

حسین سلیمانی در جوانی با کوله باری سرشار از نقش آفرینی های خوب و توانمند، در دسته دختران بار دیگر ثابت کرده که بازیگری برای ایفای نقش های سخت به شکلی درخشان است

 

نویسنده: بابک صحرایی

منبع: تریبون هنر

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۱ بهمن ۱۴۰۰

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad