Ad


مارال فرجاد سرطان خود را بعد از یک سال افشا کرد

تریبون هنر: مارال فرجاد در گفتگو با مجله گلمور از مبارزه اش با سرطان در یک سال اخیر گفت.
این گفتگو با تیتر «زن قوی» در مجله‌ی «گِلَمور» به انتشار رسیده است.

مارال فرجاد درباره رویارویی با سرطان اظهار داشت:

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت… تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون با خبرنگارِ مجله‌ی گِلَمور در مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ “زن قوی” سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزارِ حرفه‌اش هستند در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سالِ گذشته دچارِ این بیماری شد و پس از طیِ مراحل سخت درمان، اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما بازگردد.

 

بازی در سریال «خوب، بد، جلف» از آخرین فعالیت های هنری این بازیگر بوده است.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۵ بهمن ۱۴۰۰

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad