Ad


اولین اجرا قطعه «نه نمیارم» عیدی علیرضا طلیسچی در کنسرت تهران

تریبون هنر: نخستین کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در سال ۱۴۰۱ در حالی برگزار شد که این خواننده قطعه جدید خود «نه نمیارم» را برای اولین بار اجرا کرد.

کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه دهم فروردین ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی دو نوبت به اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود پرداخت.

«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، « نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
این خواننده هنگام اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با دوربین سلفی موبایل خود شروع به فیلم‌برداری از همخوانی تماشاگرانش کرد که این اقدام با تشویق مخاطبانش همراه شد.

طلیسچی که در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته قطعه جدیدی با عنوان «نه نمیارم» را در فضایی متفاوت منتشر کرده بود، برای اولین بار به اجرای آن در کنسرت تهران در سال جدید پرداخت و همراهی و همخوانی تماشاگران موجب شد تا او اولین اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش را خاطره‌انگیز عنوان کند.

در بخش دیگر از این کنسرت، طلیسچی با اشاره به عدم برگزاری کنسرت‌ها در دو سال و نیم گذشته به‌واسطه فراگیری بیماری کرونا، گفت: من حدود پنج سالی می‌شود که زیر سایه لطف شما بر روی استیج موسیقی پاپ مملکتم فعالیت می‌کنم و در دو سال و نیم فراگیری بیماری کرونا، موسیقی جزو مشاغلی به‌حساب می‌آمد که فعالیت آن بسته‌شده بود و فارغ از گلایه‌ها، یک پیامد بزرگ در ذهن من اتفاق افتاد چون قبل از آن مورد لطف همچون شماهایی قرار می‌گرفتم و در مدتی که در خانه بودم با خودم می‌گفتم؛ چقدر خاطرات کمی یادم ماند و آن‌قدر ذهنم را صرف این کرده بودم که به مردم خوش بگذرد که نتوانستم این لحظات را در ذهنم ثبت کنم که وقتی روی استیج بودم چقدر به من انرژی دادند و به خودم قول دادم اگر مشیت طوری بود که بعد از پاندمی، بازهم به استیج برگردم و میکروفن به دست بگیرم از تماشاگران بخواهم بیشتر جیغ بزنند تا در ذهنم این صداها و انرژی‌ها را نگه‌دارم و همه این‌ها برای رفع دل‌تنگی فردای من در زندگی است.
این خواننده پیش از اینکه به سراغ اجرای مجدد قطعات «قاف» و «سختگیر» برود به دلیل درخواست مکرر تماشاگران؛ بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی و با همراهی ساز کیبورد و هم‌صدایی مخاطبانش اجرا کرد.

طلیسچی در این کنسرت کیوان شهبازی خواننده جدید شرکت نوای سپند و از مهمانان کنسرت را معرفی کرد و از انتشار نخستین قطعه این خواننده در روزهای آینده خبر داد.

از ویژگی‌های کنسرت علیرضا طلیسچی می‌توان به تسلط او در اجرای زنده و نحوه تعاملش با مخاطبان اشاره کرد که به‌عنوان یک پرفورمر بر روی استیج ظاهر شد.
محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.
گفتنی است؛ کنسرت علیرضا طلیسچی ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ طی دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

در ادامه عکس های این کنسرت را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: غزال باقری

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۵ فروردین ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • واکنش محسن یگانه به توقیف اموالش: دار و ندارم فدای یک تار موی ایران

    تریبون هنر: محسن یگانه به صدور حکم توقیف اموال خود واکنش نشان داد. به گزارش تریبون هنر، پس از انتشار یک مطلب جنجالی از سوی محسن یگانه در دوران جنگ، قوه قضاییه حکمی مبنی بر توقیف اموال این هنرمند صادر کرد و دلیل صدور این حکم طبق اعلام قوه قضاییه، […]

  • پیام متفاوت علی رفیعی به صدرعاملی

    تریبون هنر: علی‌رفیعی، در پی درگذشت مادر رسول صدرعاملی، در پیامی نوشت: «خبر فقدان ایشان چون فقدان مادرم مرا اندوهگین کرد. چاره‌ای جز لذت بردن از خیال‌های خوشی که برایمان ساخته نیست.» به گزارش تریبون هنر، علی‌رفیعی -کارگردان تئاتر- که در حال حاضر در پاریس حضور دارد در پیامی درگذشت […]

  • سیدضیا هاشمی

    تریبون هنر: سیدضیا هاشمی، تهیه‌کننده سینما با اشاره به شکل‌گیری نوعی انحصار سازمان‌یافته و مهندسی بازار در سینما بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، سینمای ایران نیازمند شفافیت، رقابت سالم، عدالت صنفی و جلوگیری از تبدیل شدن نهادهای فرهنگی و صنفی به حیاط خلوت جریان‌های انحصارطلب است. به […]

  • ماجرای شایعات مدام برای معین؛ از آهنگ تیم ملی تا کنسرت در ایران

    تریبون هنر: خواندن قطعه ای برای تیم ملی در جام جهانی، تازه ترین شایعه ای است که درباره معین منتشر شده که البته توسط این هنرمند، تکذیب شد. معین را می توان بی حاشیه ترین خواننده برجسته موسیقی ایران دانست. خواننده ای اخلاق گرا که در طی ۴۵ سالی که […]

  • اصغر فرهادی و کاترین دنو در جشنواره کن و تحلیل روزنامه گاردین

    ترییون هنر: اصغر فرهادی به همراه کاترین دنو و ونسان کسل در اولین اکران فیلم تازه اش در جشنواره کن، در مراسم فرش قرمز این فیلم حضور پیدا کرد. به گزارش تربون هنر، شب گذشته فیلم «داستان های موازی» به کارگردانی اصغر فرهادی در جشنواره کن به نمایش درآمد و […]

Ad