Ad


سورپرایز علیرضا طلیسچی در برج میلاد: یه دریا نریم؟!

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: علیرضا طلیسچی شب گذشته با اجرای تازه‌ترین اثرش بانام «یه دریا نریم» به صحنه رفت.
به گزارش تریبون هنر، کنسرت علیرضا طلیسچی شنبه‌شب چهارم تیرماه سال جاری طی دو سانس در برج میلاد برگزار شد و این خواننده منتخبی از قطعاتش را به همراه تازه‌ترین اثر خود برای مخاطبانش خواند.

این کنسرت با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه نوبت به اجرای قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای» و «نفس کی بودی تو» رسید.
طلیسچی «ای دل خودم» را شروع تغییر مسیر موسیقیایی خود داست و گفت به همین دلیل است که علاقه دارد این قطعه در پلی لیست کنسرت‌هایش قرار بگیرد و آن را برای طرفدارانش به اجرا دربیاورد.

این خواننده سپس به اجرای «آی دل خودم» و «دیوونه دوست داشتنی» پرداخت تا نوبت به سورپرایز کنسرتش برسد.
طلیسچی برای اجرای تازه‌ترین اثر خود، به همراه ارکسترش به جلوی استیج آمد و با نشستن روی صندلی در کنار آن‌ها، قطعه «یه دریا نریم» را برای تماشاگران به اجرا درآورد. این اولین باری ست که این خواننده قطعه‌ خود را با چنین چیدمانی اجرا می‌کند و همین امر فضای خودمانی به کنسرت او داد که همخوانی و همراهی مخاطبان را نیز به همراه داشت.

با اجرای قطعات «لیلا» و «دل به دل»، نوبت به قطعه محبوب طلیسچی «قاف» رسید که ابتدا بدون موسیقی و با همخوانی یک‌صدای تماشاگران به اجرا درآمد و در ادامه این قطعه به‌صورت کامل و همراهی ارکستر شنیدنی‌تر شد.
«سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» دیگر قطعات اجرایی کنسرت شنبه‌شب علیرضا طلیسچی بودند.
به درخواست مخاطبان قطعات «دریا»، «قاف» و «دیوونه دوست داشتنی» مجدداً اجرا شدند.

در این کنسرت محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد در کنار علیرضا طلیسچی به اجرا پرداختند.

کنسرت علیرضا طلیسچی ۴ تیرماه ۱۴۰۱ در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» به مدیریت مهدی اسفندیار برگزار و برای تاریخ ۱۰ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز تمدید شد.

 

در ادامه عکس های این کنسرت را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

عکاس: غزال باقری

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad