Ad


چرا نمایش «آن سوی آینه» با بازی پژمان جمشیدی توقیف شد؟

تریبون هنر: نمایش «آن سوی آینه» توقیف شد.

گروه اجرایی نمایش « آن سوی آینه» به کارگردانی علی سرابی که تا پیش از تعطیلی تئاتر در شب‌های قدر  در تالار وحدت روی صحنه بود، اعلام کردند که بلیت فروشی این نمایش متوقف شده است.

 

طبق اعلام آنان، به سایت فروش بلیت این نمایش گفته شده که جلوی فروش بلیت آن گرفته شود و این نمایش فردا شب، پنجم اردیبهشت ماه اجرایی نداشته باشد. با این حال با توجه به بلیت‌هایی که فروخته شده، هنوز اجرای فردا شب این نمایش در هاله‌ای از ابهام است.

 

گروه اجرایی نمایش «آن سوی آینه» پیگیر حل مشکل اجرای خود هستند و اعلام جزییات بیشتر در این زمینه را به بعد از گفتگوهای خود با اداره کل هنرهای نمایشی موکول کرده‌اند.

 

نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر است که به عنوان یک اثر کمدی فرانسوی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ریما رامین فر، مارال بنی آدم، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی و علی سرابی بازیگران این اثر نمایشی هستند و نورالدین حیدری ماهر تهیه کننده این نمایش است.

 

علی سرابی، کارگردان «آن سوی آینه» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از توقیف این اثر نمایشی خبر داد.

او در این مورد چنین نوشت: «بدون هیچگونه اطلاعی، دقایقی پیش سایت فروش بلیط نمایش «آن سوی آینه» با دستور مرکز هنرهای نمایشی بسته شده است.»

«آن‌سوی آینه» نام نمایشی به نویسندگی فلوریان زلر با کارگردانی علی سرابی و بازی سرابی، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و الناز حبیبی (مارال بنی‌آدم، بازیگر جایگزینِ او) او است که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه تالار وحدت می‌رفت.

سرابی پیش‌تر در سال ۱۳۹۶ این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرده بود.

در خلاصه داستان «آن‌سوی آینه» چنین آمده است: «دنیل (با بازی علی سرابی)، دوستش پاتریک (با بازی پژمان جمشیدی) را که به تازگی با دختر جوان و زیبایی به نام اِما (با بازی الناز حبیبی- مارال بنی‌آدم) ازدواج کرده برای شام به خانه دعوت کرده است. ایزابل (همسر دنیل با بازی ریما رامین‌فر) که دوست صمیمی همسر قبلی پاتریک است به شدت در مقابل پاتریک و زن جوانش موضع می‌گیرد اما دنیل به شدت در مقابل زیبایی، جذابیت و جوانی اِما تحت تاثیر قرار گرفته است.»

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad