Ad

حبیب خزایی فر با اعلام انتشار موسیقی تیتراژ عنوان کرد

چرا «مرد بازنده» موسیقی متن نداشت؟

تریبون هنر: موسیقی تیتراژ فیلم «مرد بازنده» به آهنگسازی حبیب خزایی‌ فر منتشر شد.

به گزارش تریبون هنر، موسیقی فیلم «مرد بازنده» به آهنگسازی حبیب خزایی‌ فر هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌های جهانی موسیقی و در داخل ایران قابل دسترسی است.

 

به گفته خزایی‌فر فیلم «مرد بازنده» به موسیقی متن برای انتقال حس نیاز نداشته است؛ به همین دلیل تصمیم گرفته شده که از موسیقی متن برای این اثر سینمایی استفاده نشود و تنها به ساخت تیتراژ بسنده شود. ولی ساخت تیتراژ این فیلم که بدون موسیقی متن است، برای این آهنگساز دشوار بوده؛ زیرا در فیلمی که به مدت دو ساعت موسیقی متن ندارد پخش موسیقی تیتراژ شاید باعث می‌شد که ارتباط بین متن فیلم و تیتراژ به خوبی برقرار نشود.

 

‎«مرد بازنده»، آخرین اثر محمد حسین مهدویان، به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی است. این موسیقی نامزد سیمرغ بلورین بهترین موسیقی در چهلمین جشنواره فیلم فجر شده است.

این قطعه با اجرای ‎ویولن: علی جعفری‌پویان، امین غفاری، امین عطایی، ‎ویولا: سهراب برهمندی، علی جعفری پویان، ‎گیتار الکتریک: مسعود همایونی، ‎گیتار باس: بابک ریاحی و ‎میکس و مسترینگ: محمدسعید شایان‌پور ساخته شده است.

 

حبیب خزایی فر

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad