Ad


رئیس صدا و سیما: فردوسی‌پور باید قوانین بازی را بپذیرد

تریبون هنر: پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما در دیدار با دانشجوایان دانشگاه شریف اعلام کرد تصمیم واجازه او برای بازگشت عادل فردوسی‌پور کافی نیست و عوامل دیگری هم برای محقق شدن این امر دخیل هستند.

 

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا وسیما صبح روز سه شنبه سوم خرداد ماه با حضور در دانشگاه صنعتی شریف با دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد و به گفت وگو پرداخت. در این دیدار دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن نوشته شده بود «پس عادل کو؟» با شعار «عادل باید برگردد» از رئیس سازمان صدا و سیما استقبال کردند. جبلی در واکنش به این شعارها گفت : « موضوع آقای فردوسی‌پور در دوره بنده اتفاق نیفتاد اگر دوره من بود تمام تلاشم را می‌کردم که نرود البته نمی‌گویم معجزه می‌کردم ولی تلاشم را می‌کردم. الان هم تلاش می‌کنیم از توانایی‌های ایشان استفاده کنیم. »

 

جبلی سپس عنوان کرد که ماجرای بازگشت عادل به آنتن یک ماجرای دو طرفه است و فقط با امضای او این مساله حل نمی‌شود:« من‌میراث دار وضعیتی هستم که سه سال پیش اتفاق افتاده و باید حلش کنم. فکر می‌کنید با یک امضای طلایی جبلی حل می‌شود، خیر اینطور نیست. ما باید قدر سرمایه‌هایمان را بدانیم اما مساله دوطرفه است فرد مقابل ما هم باید قوانین بازی را بپذیرد و بخواهد، ما هم باید قدرش را بدانیم. برادر عزیزمان آقای فردوسی‌پور نظرات خاص خودش را دارد. تمام تلاشم را می‌کنم هیچ سرمایه‌ای را از دست ندهیم امیدوارم خدا کمک کند بتوانیم انجام دهیم.»

 

عادل فردوسی پور به مدت سه سال است که از حضور جلوی دوربین و گزارش فوتبال‌های داخلی و خارجی منع شده است. او فقط به عنوان تهیه کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» را از شبکه ورزش در حال پخش دارد.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۳ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad