Ad

با موسیقی بابک بیات و ترانه بابک صحرایی

مانی رهنما و اجرای زنده و خصوصی قاب عکس

در تریبون هنر

تریبون هنر: ویدئویی از اجرای زنده مانی رهنما را می توانید در تریبون هنر ببینید.

این ویدئو مربوط به اجرای زنده قطعه «قاب عکس» به ترانه سرایی بابک صحرایی و آهنگسازی زنده یاد بابک بیات است.

مانی رهنما این آهنگ را در مراسم خصوصی یادبود مادر ایمان اشراقی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اجرا کرده است.

 

مانی رهنما حضورش در عرصه موسیقی را با همکاری بابک بیات آغاز کرد. او در ابتدای ورود به عرصه موسیقی، آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی را با موسیقی بابک بیات اجرا کرد. در ادامه با اجرای قطعاتی همچون پرنده و آلبوم فصل پرواز همکاری اش با این موسیقیدان بزرگ را ادامه داد.

در طی دو دهه اخیر، مانی رهنما با بابک صحرایی همکاری متعددی داشته و بیش از نیمی از ترانه هایی که اجرا کرده سروده این ترانه سره بوده اند.

همکاری مانی رهنما و بابک صحرایی با آهنگ های قاب عکس و نازلی با آهنگسازی بابک بیات در سال ۱۳۸۰ شروع شده و تا امروز ادامه داشته است. از جمله قطعات مشترک آن ها می شود به کجا به خنده می رسیم، تحملم کن، قسمت نشد، یک لحظه درکم کن، بت ناشناس، ماه و پلنگ، خونه، فردا که شد؛ نیلوفر مرداب، ساده بودی ای دل، چشماتو ببند، برف، دلم سوخته و عاشقت بودم اشاره کرد.

 

در ادامه اجرای زنده قاب عکس را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۱۰ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad