Ad


مانی رهنما و اجرای زنده قطعه «یاد» با ترانه ای از بابک صحرایی

تریبون هنر: مانی رهنما به بهانه نوروز اجرایی زنده از قطعه «یاد» را منتشر کرد.

به گزارش تریبون هنر، مانی رهنما با آغاز سال جدید، اجرایی زنده از قطعه «یاد» را در با ویدئویی به کارگردانی همسرش صبا راد منتشر کرد.

مانی رهنما در این باره گفت: حدود پانزده سال پیش روی ترانه ای از بابک صحرایی ملودی ای را گذاشتم که اگر حمل بر خودستایی نباشد خیلی زیبا و احساسی بود که بعدها در آلبومی به اسم «کجا به خنده می رسیم» با تنظیم و نوازندگی پیانوی زنده یاد آندره آرزومانیان به انتشار رسید و به خاطره ها بدل شد. این آهنگ اسم «یاد» است.»

 

قطعه یاد با شروع «از من و تو روی ساحل تنها یک ردپا مونده / رفتی اما رنگ چشمات تو نگاه دریا مونده» از جمله قطعات خاطره انگیز مانی رهنما است که در آلبوم پیانویی این خواننده به نام «کجا به خنده می رسیم» منتشر شد.

مانی رهنما متولد ۱۳۵۰، از جمله خواننده مولف و صاحب سبک موسیقی پاپ است. او حضورش در عرصه موسیقی را با همکاری با بابک بیات آغاز کرد.

او همچنین نزدیک به دو دهه است که در زمینه آموزش آواز حضوری موثر دارد و خواننده های مستعد بسیاری را تربیت و روانه عرصه موسیقی کرده است.

 

در ادامه اجرای زنده «یاد» را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۵ فروردین ۱۴۰۲

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad