Ad


جواد عزتی: آیا شما نان هم که می خری تحقیق می کنی حلال است یا نه

ویدئو در تریبون هنر

تریبون هنر: جواد عزتی گفت که در خیلی جاها این امکان وجود ندارد که یک هنرمند بتواند در زمینه منابع مالی سرمایه گذاران آثار هنری، اطلاعاتی کسب کند.

به گزارش تریبون هنر، در نشست خبری کنسرت نمایش سیصد که روز گذشته برگزار شد یکی از خبرنگاران با اشاره به صحبت های ترانه علیدوستی درباره محمد امامی در جشنواره کن، از جواد عزتی پرسید که آیا هنرمندها موظفند که بیشتر پیگیر منابع مالی و منشا پول سرمایه گذارها باشند؟

 

جواد عزتی در پاسخ گفت: یعنی شما وقتی نان هم می خرید باید بدانید که نانوایی نانش را حلا درآورده یا نه؟ من فکر می کنم در خیلی جاها این امکان وجود ندارد که به اطلاعات منابع مالی سرمایه گذارها دسترسی پیدا کنیم. در شرع ما هم آمده که خیلی جاها نیاز نیست پرس و جو کنی. وقتی شما با نیت درستی کاری را انجام می دهی طبیعتا در مورد مساله مورد اشاره در خیلی جاها نمی شود پیگری کرد.

 

ترانه علیدوستی در نشست رسانه ای فیلم برادران لیلا در جشنواره کن در پاسخ به سرمایه گذاری محمد امامی در سریال شهرزاد و مشخص شدن اختلاس او، عنوان کرد:

اتفاقی که درباره پروژه سریال «شهرزاد» روی داد، تلنگری برای همه ما بود و تا قبل آن ما این دقت را نداشتیم و این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده باعث شد که ما از آن به بعد دقت بیشتری کنیم.

 

نشست خبری کنسرت سیصد با حضور سهراب پورناظری، رضا بهرام، امیر جدیدی، جواد عزتی و محمد حسین توتونچیان برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر، نشست خبری کنسرت نمایش سی‌صد عصر چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ با حضور عوامل پروژه و اصحاب رسانه در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شد.

 

در ادامه ویدئوی صحبت های جواد عزتی را می توانید در تریبون هنر ببینید.

 

 

بیشتر بخوانید:

نشست خبری کنسرت سیصد با حضور جواد عزتی، امیر جدیدی، رضا بهرام و برادران پورناظری

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۱۲ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad