Ad

بعد از گذشت هشت ماه:

سیروان خسروی همراه با اکس بلک نایت به روی صحنه آمد

گزارش تصویری و اختصاصی از کنسرت سیروان را در تریبون هنر ببینید

تریبون هنر: اولین شنبه مهر ماه در برج آزادی تهران، کنسرت برند «اکس بلک نایت» برگزار شد. سیروان خسروی خواننده موفق و البته ساکت این روز های موسیقی پاپ که سفیر این برند می باشد و سال گذشته کنسرت موفق آنپلاگد را با برند اکس برگزار کرد، این بار نیز کنسرتی متفاوت تر از تمام کنسرت های ایران را به روی صحنه برد.
بعد از گذشت یک سال از تشکیل کمپین «اکس بلک» به همراه سیروان خسروی و برگزاری موفق اولین کنسرت آنپلاگد ایران و در خواست طرفداران برای برگزاری کنسرتی متفاوت تر، این بار «اکس بلک نایت» با برگزاری مسابقه بین سه ریمیکس از قطعه «بازم بتاب» و قرعه کشی بین رای دهندگان، این برنامه را به روی صحنه برد.
این ریمیکس ها بیش از ۲۰۰ هزار بار پخش و ۵۰ هزار بار دانلود شدند که این استقبال بی نظیر بود. نزدیک به ۱۸ هزار نفر در زمان رای دهی، ریمیکس مورد علاقه خود را انتخاب کردند و رای دادند. از میان آن ها ۱۰۰ نفر به قید قرعه و با حضور سیروان خسروی انتخاب شدند تا به کنسرت روز شنبه سوم مهرماه دعوت شوند. البته از نکات جالب این کنسرت خوش شانسی تعدادی از تماشاگران بود که در کنسرت آنپلاگد نیز در قرعه کشی برنده شده بودند و شاهد هر دو کنسرت متفاوت سیروان خسروی بودند.
برندگان قرعه کشی یک به یک وارد مجموعه برج آزادی می شدند و مشغول سلفی گرفتن با بنر های سیروان خسروی و ارکستر و تیم اجرایی نیز در داخل سالن مشغول تلاش برای ساختن شبی به یاد ماندنی بودند.
با به صدا در آمدن زنگ ورود سالن، در کمترین زمان تمام صندلی های سالن پر شد. البته یکی دیگر از تفاوت های این کنسرت، قرار گرفتن چند ردیف صندلی روی استیج بود که به صمیمت این اجرا می افزود. افراد حاضر در سالن بی صبرانه منتظر بودند تا خواننده مورد علاقه شان بعد از هشت ماه روی صحنه حاضر شود. سیروان خسروی این روز ها در سکوت، روی آلبومش کار می کند. البته در این مدت دو قطعه «سوژه هات تکراری» و «قاب عکس خالی» را منتشر کرد که با استقبال بی نظیر عموم مرد رو به رو شد.
احسان حاجیان مدیر برنامه سیروان خسروی ابتدا به روی صحنه آمد و توضیحاتی درباره این کنسرت به حاضران در سالن داد.
شروع این کنسرت نیز متفاوت بود. ابتدا سه دی جی که قطعه «بازم بتاب» را ریمیکس کرده بودند، به روی صحنه آمدند و برنامه خود را برای تماشاگران اجرا کردند.
«AD & BD»، «محمد میر محمدی» و «مهران خالصی» سه نفری بودند که قطعه «بازم بتاب» را ریمیکس کرده و شرکت کنندگان به ساخته آن ها رای داده بودند.
«سوژه هات تکراری» یکی از جدیدترین قطعات سیروان برای شروع انتخاب شده بود. نوازندگان روی استیج حاضر شدند و این قطعه به بهترین نحو اجرا شد. بعد از اتمام قطعه، سیروان خسروی ضمن سلام و خوش آمد گویی به تماشاگران بیان کرد که بعد از هشت ماه روی استیج تهران حاضر شده است و این برند باعث شده که کمی به فکر کنسرت باشد. البته خبر بدی هم برای طرفدارانش داشت که ممکن است سال ۹۵ کنسرتی برگزار نکند.
از بین جمعیت صحبت هایی شنیده می شد. به طور مثال آلبوم کی منتشر می شه؟ سیروان کنسرت بذار و …..
«نه نرو»، «دوست دارم»، «یه روزی میای»، «بارون پاییزی» قطعات بعدی این کنسرت بودند. «دلم گرفته» جز قطعاتی بود که سیروان قول داد به زودی ویدیوش را منتشر کند. البته خسروی خاطره ای نیز از ضبط ویدیو هایی کنسرتش نیز بیان کرد.
سیروان خسروی گفت: قرار بود ویدیو اولین کنسرتش در برج میلاد منتشر شود. وقتی برای گرفتن فایل صدا به سالن رفته است، مسئولان سالن گفته اند که فایل پاک شده است. بار ها هم برای قطعه «دوست دارم زندگی رو» تلاش کرد و البته هر بار یک مشکلی به وجود آمده است تا بلاخره بعد از پنج بار فیلم برداری و ضبط صدا توانسته ویدیو این قطعه را منتشر کند.
«بی قرار»، «عاشقتم»، «به همین زودی»، «خاطرات تو»، «دوست دارم زندگی رو» قطعات بعدی این کنسرت بودند که با هم خوانی و همراهی فوق العاده تماشاگران اجرا شد.
قطعه «قاب عکس خالی» با وجود تازگی به بهترین نحو توسط ارکستر اجرا و با هم خوانی تماشاگران همراه شد تا هواداران خسروی بار دیگر ثابت کنند که مخاطب تمام قطعات خوانندشان هستند. بنا به درخواست حاضران در سالن بار دیگر قطعه «سوژه هات تکراری» اجرا شد تا این شب در کنار رایحه «اکس بلک نایت» ماندگار شود.
علیرضا ثنایی، نریمان ناعمی، یاشا حکمی، امیر دانایی، مجید پروریان و علی طاهایی نوازندگان این کنسرت بودند.
حاشیه ها:
– سیروان برای اولین بار درباره قطعه «دوست دارم زندگی رو» گفت: این قطعه را تنظیم کرده بودم اما ترانه و ملودی نداشت. زانیار خسروی در ۴۰ دقیقه ترانه و ملودی این قطعه را ساخت.
– نور پردازی صحنه باعث بیشتر شدن هیجان تماشاگران شده بود.
– اکت نوازندگان هنگام سلو زدن بارها باعث تشویق و فریاد تماشاگران شد.
– سیروان خسروی مانند همیشه با نحوه اجرای خاص خود، ثابت کرد می توان با هر شرایطی بهترین اجرا را روی صحنه برد.
– سیروان خسروی در انتها کنسرت از تلاش های بی وقفه و بی خوابی های یک هفتگی احسان حاجیان تشکر کرد.
– این کنسرت جز معدود کنسرت های برگزار شده در ایران بود که یک تیم اجرایی حرفه ای برای تمام لحظات و اتفاقات برنامه ریزی کرده بودند.
– کیفیت نورپردازی و صدا برداری این کنسرت تفاوت قابل توجهی با دیگر کنسرت های امروزی داشت.
– آژانش تبلیغاتی «مگنولیا» نیز در برگزاری این کنسرت همکاری داشته است.
– زانیار خسروی مهمان این کنسرت بود.

 

در ادامه می توانید عکس های علی مجلسی از این کنسرت را در تریبون هنر ببینید

 

 

تاریخ انتشار :۶ مهر ۱۳۹۵

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad