Ad

بدون خون در ایتالیا

سلما هایک در فیلم آنجلینا جولی بازی می کند

تریبون هنر: فیلم «بدون خون» به کارگردانی و نویسندگی آنجلینا جولی و بازی سلما هایک و دمین بشیر در ایتالیا جلوی دوربین می رود.

 

به گزارش تریبون هنر، آنجلینا جولی کارگردانی فیلم «بدون خون» ‌را برعهده دارد. او بازیگرانش را انتخاب کرده و از سلما هایک و دمین بشیر دعوت کرده تا به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته باشند.

 

جولی علاوه بر کارگردانی وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم برعهده خواهد داشت.

 

آنجلینا جولی این فیلم را با کمپانی مستقل فری‌منتل می‌سازد. او در ماه مارس (اسفند) قراردادی ۳ ساله با این کمپانی برای تولید فیلم بست و همان موقع اعلام شد اولین کار این قرارداد ساخته شدن فیلم «بدون خون» خواهد بود.

 

طبق این قرارداد فیلم‌های داستانی، مستند و سریال قرار است، تولید شوند و جولی ممکن است علاوه بر کارگردانی، بازیگری در برخی از این پروژه‌ها را هم انجام دهد.

 

همان طور که پیشتر اعلام شده بود این پروژه در ماه می امسال در ایتالیا تولید می‌شود، کار عکس‌گرفتن از لوکیشن‌های فیلم در منطقه پولیا و باسیلیکاتا و رم ایتالیا شروع شده است.

 

این فیلم با اقتباس از رمان پرفروشی نوشته الساندرو باریکو نوشته شده و داستانش پس از درگیری با یک ناشناس رخ می‌دهد و از آن به عنوان بررسی حقایق جهانی درباره جنگ، تروما، حافظه و شفا یاد شده است.

 

«بدون خون» پنجمین فیلم جولی به عنوان کارگردان است. او از اینکه دارد در ایتالیا کار می‌کند ابراز خوشوقتی کرد و از کتاب باریکو به عنوان کتابی با شعر و احساسات منحصر به فرد یاد کرد که نگاهی خاص به جنگ دارد.

 

او افزود: «این کتاب به سوال‌هایی می‌پردازد که پس از آسیب دیدن یا فقدان‌ها یا بی‌عدالتی برایمان مطرح می‌شود.»

 

کمپانی فری‌منتل به تازگی برای فیلم «هشت کوه» ساخته فلیکس ون‌گرونیگن و شارلوت واندرمیرش از کن جایزه برد. «دست خدا» ساخته تحسین شده پائولو سورنتینو نیز متعلق به همین کمپانی بود.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۰ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad