Ad


شکایت برد پیت از آنجلینا جولی: توطئه ای با هم دستی روس ها

تریبون هنر: شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به این اتهام که همسر سابقش با هم دستی روس ها قصد آسیب زدن به او را دارد در دادگاه ثبت شد.

به گزارش تریبون هنر، برد پیت از همسر سابقش آنجلینا جولی به‌دلیل فروش سهم او در یک تاکستان به شرکتی تحت کنترل یک اولیگارش روس شکایت کرد.

 

برد پیت گفته است همسر سابقش با فروش این ملک به «یک خارجی با تمایلات و مناسبات سمی» و مجبور کردن او به مشارکت با این اولیگارش، در صدد ضربه زدن به وی بوده است.

 

این دو ستاره مشهور سینما در سال ۲۰۰۸ به‌صورت مشترک «شاتو میراول» و عمارت داخل آن را در جنوب شرقی فرانسه خریدند و شش سال بعد در همین ملک با هم ازدواج کردند.

اسناد شکایت برد پیت نشان می‌دهد که او و آنجلینا جولی متعهد شده بودند هیچ‌کدام سهم خود را بدون اجازه دیگری نفروشد.

برد پیت همچنین می‌گوید شرابی که در این ملک تولید می‌شود به یک برند مشهور تبدیل شده و خانم جولی هیچ نقشی در توسعه این تجارت نداشته است.

 

اسناد این شکایت که به دست رسانه بریتانیایی «پی‌ای مدیا» رسیده است نشان می‌دهد آنجلینا جولی سهم خود را به یوری شفلر، اولیگارش روس، فروخته است که کارخانه ساخت وودکا در لوکزامبورگ دارد، در حالی که نه اطلاعی به آقای پیت داده و نه نقشی در توسعه شاتو میراول و این تجارت چندین میلیون دلاری داشته است.

آنجلینا جولی هنوز واکنشی به این شکایت نشان نداده است.

 

در این شکایت که هفته گذشته ثبت شده است، همچنین آمده که آنجلینا جولی با انتخاب دقیق فردی چون شفلر در صدد اقدام خصمانه علیه پیت بوده است:

خانم جولی آگاه بود که شفلر و گروه او درصدد کنترل تجارتی بوده‌اند که برد پیت راه‌اندازی کرده بود و بدین ترتیب، سرمایه‌گذاری وی را تضعیف کرده و برندی که آقای پیت ایجاد کرده را به خطر انداخته است.

 

این تاکستان در روستای کورنس قرار دارد و برد پیت و آنجلینا جولی آن را ۲۵ میلیون دلار خریده بودند که سهم پیت ۶۰ درصد و سهم همسر سابقش ۴۰ درصد بود.

برد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۶ تصمیم به طلاق گرفتند.

 

الیگارشی یا گروهک سالاری به معنی حکومت یک جمع اندک فاسد بر توده مردم است. الیگارش‌های روس الیگارش‌های کسب‌وکاری جمهوری‌های شوروی سابق هستند که در دوران خصوصی‌سازی روسیه پس از انحلال اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۹۰ به سرعت ثروت هنگفتی جمع‌آوری کردند. دولت در حال فروپاشی شوروی، مالکیت دارایی‌های دولتی را مورد مناقشه رها کرد، که امکان معاملات غیررسمی با مقامات سابق اتحاد جماهیر شوروی (بیشتر در روسیه و اوکراین) را به عنوان ابزاری برای به دست آوردن اموال دولتی فراهم کرد.

به عنوان مثال رومن آبراموویچ که باشگاه چلسی را در سال ۲۰۰۲ خریداری کرد یکی از الیگارش های روس مشهور است.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۸ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • مینی سریال «بچه گوزن»؛ روایت هیجان انگیز یک رابطه سادومازوخیسمی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: سریال «بچه گوزن» داستان واقعی یک رابطه سادومازوخیسمی (آزارگری و آزارخواهی) است. مرد و زن هر دو گرفتار این بیماری روانی اند با این تفاوت که مرد ظاهری عادی و معمولی دارد اما به اندازه زن که رفتارش بیانگر آشفتگی روحی اش است، بیمار است. […]

  • نگاهی به تاثیر آیین و هنر مردمی در آثار سینمایی و نمایشی
    بهرام بیضایی، ناصر تقوایی و عباس کیارستمی با تعزیه ایرانی چه کردند

    تریبون هنر: تعزیه، این هنر عامه یکی از عمیق‌ترین هنرهای ایرانی است که در دوره مدرن توجه بسیاری از هنرمندان تراز را در شیوه‌های مختلف هنری به خود جلب کرده است، از جمله آن هنرمندان در سینما حداقل سه سینماگر با نوشتن و یا ساختن و یا الگوگرفتن از پیشنهادهای […]

  • یادداشت حامد حنیفی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه: بی اختیار اشک می‌ریختیم

    تریبون هنر: حامد حنیفی در یادداشتی درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی نوشت: من و اکثریت قریب به اتفاق حضار بی اختیار اشک می‌ریختیم. به گزارش تریبون هنر، حامد حنیفی، آهنگساز برجسته موسیقی ایران و منتقد موسیقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه نوشت: […]

  • بابک جهانبخش مرگ با طعم نسکافه به کارگردانی بابک صحرایی

    تریبون هنر: بابک جهانبخش، خواننده برجسته و توانمند موسیقی ایران، یادداشتی را درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به کارگردانی بابک صحرایی منتشر کرد. به گزارش تریبون هنر، بابک جهانبخش در یادداشت خود درباره نمایش «مرگ با طعم نسکافه» و بابک صحرایی ر صفحه اینستاگرامش نوشت: بابک صحرایی فارغ از […]

  • رضا صادقی در مرگ با طعم نسکافه

    تریبون هنر: رضا صادقی در یادداشتی درباره نمایش مرگ با طعم نسکافه به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی نوشت: رفتم چون رفیقم رو ذوست دارم و دعوتش برام محترم بود اما شگفت زده شدم به گزارش تریبون هنر، رضا صادقی خواننده برجسته و مولف موسیقی ایران در یادداشتی به تحلیل […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad