Ad


رضا کیانیان در نقش فردوسی و خیام در کنسرت نمایش سی صد

عکس ها در تریبون هنر

تریبون هنر: رضا کیانیان عکس هایی از تست گریم خود در نقش فردوسی و خیام منتشر کرد.

به گزارش تریبون هنر، رضا کیانیان قرار است در کنسرت نمایش «سی صد» در نقش فروسی و عمر خیام به ایفای نقش بپردازد. او با انتشار عکس های تست گریم خود نوشت:

دو گریم تازه کار خانم سارا اسکندری. اولی حکیم عمر خیام و دومی فردوسی توسی

 

کنسرت نمایش «سی صد» با موسیقی سهراب پورناظری و تهمورس پورناظری و خوانندگی رضا بهرام و کارگردانی امیر جدیدی، در خداد و تیرماه جاری در کاخ سعد آباد روی صحنه می رود.

 

در این پروزه بازیگرانی همچون جواد عزتی، بهرام رادان، امیر جدیدی، ماهور الوند، مهران غفوریان، غزل شاکری، دل نیا آرام و رضا کیانیان حضور دارند. محمد حسین توتونچیان، مدیریت شرکت ققنوس نیز تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

 

هفته گذشته سهراب پورناظری در نشست خبری کنسرت نمایش «سی صد» گفت: از هشت سال پیش تا کنون آثارم را روی ایران متمرکز کردم و آهنگسازی و ساخت هر پروزه را به گشورم اختصاص دادم و در حد توان خود سعی کردم به فرهنگی که دستگاه‌های مرتبط به آن توجه ندارند، بپردازم و زبان فارسی و فرهنگ ایرانی را جدی‌تر بگیرم. پروژه «سی» را که ۶ سال پیش همراه با همایون شجریان و کارگردانی حمید نعمت الله آغاز کردم، در راستای همین مساله بود.

 

رضا کیانیان در نقش فردوسی و خیام در کنسرت نمایش سی صد

 

رضا کیانیان در نقش فردوسی و خیام در کنسرت نمایش سی صد

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۲۳ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad