Ad


تغییر نام نمایش «کافه لقانطه» به «لُکانطه» به دلیل شکایت مالک یک رستوران

تریبون هنر: نمایش لُکانطه با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری به صحنه می‌رود.

به گزارش تریبون هنر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «لُکانطه» نوشته علی اصغری با کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری از اوایل تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

 

‌در این نمایش که تهیه‌کننده آن حمیدرضا علی‌نژاد و مجری طرح آن را نورالدین حیدری ماهر بر عهده دارد، بازیگرانی(به ترتیب ورود به صحنه) همچون: امیر غفارمنش، مهدی یغمایی، فرزاد حسنی، حسین پورکریمی، فرنوش نیک‌اندیش و آذین رئوف ایفای نقش می‌کنند.

 

ساقی عطایی یکی از کارگردانان این اثر در گفتگویی عنوان کرد، پیرو مشورت‌هایی که از ابتدای نوشتن این نمایشنامه با علی اصغری داشتیم، نام کافه لقانطه را انتخاب کردیم و بر همین اساس متن را تکمیل کردیم و برای دریافت مجوز به مرکز هنرهای نمایشی ارسال کردیم. بعد از بازبینی نهایی نمایش و در آستانه آغاز پیش فروش، پیرو شکایت مدیر یک رستوران با نام مشابه به نام نمایشنامه، از طرف مرکز هنرهای نمایشی، بدون نظرخواهی و هماهنگی با گروه، تصمیم گیری یکطرفه صورت گرفت و حکم بر تغییر نام نمایش را صادر کردند. البته ما هنوز متعجبیم که چرا مرکز هنرهای نمایشی که می‌بایست حامی گروه‌های تئاتری باشد علیه ما و به نفع مالک رستوران رای داد! در نهایت ما به اجبار نام نمایش را از کافه لقانطه به «لُکانطه» تغییر نام دادیم.

 

وی در ادامه به معرفی عوامل گروه پرداخت و اشاره کرد که از عوامل این نمایش می‌توان به؛ آهنگساز: آرمین امین ترابی، خواننده: مهدی یغمایی، نوازنده گان: آرمین امین ترابی (پیانو) مسعود افجه‌ای (گیتار)، هستی شاپوری (ویولنسل)، آریا شهنواز (کلارینت)، مدیر برنامه ریزی: عاطفه غضنفری، دستیار کارگردانان: درینا برق، مدیر اجرایی: مرجان مومنی، طراح پوستر و بروشور: محمد موحدنیا، موشن گرافیک: امین ملک زاده، ساخت تیزر: مهدیار عارف، عکاس: مریم سعیدپو، تبلیغات مجازی: امیر قالیچ، طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران لباس: تینا ساوجبلاغی، هاجر احمدی، دوخت لباس: حسین پناهی، طراح گریم: مونا جعفری، طراح صحنه: پریشاد مستوفی فرد، دستیار صحنه: محمد دانش نام برد.

 

این خبر در پایان یادآور می‌شود، پیش فروش اینترنتی نمایش «لکانطه» به کارگردانی مشترک ساقی عطایی و علی اصغری طی روزهای آینده در سایت تیوال آغاز می‌شود.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۳۱ خرداد ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad