Ad


اکران خصوصی طلاخون با حضور رضا عطاران، حسام منظور و دیگر هنرمندان

گزارش تصویری در تریبون هنر

تریبون هنر: مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «طلاخون» با حضور بازیگران، عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش تریبون هنر؛ اکران خصوصی فیلم سینمایی «طلاخون» به کارگردانی ابراهیم شیبانی در موزه سینما برگزار شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون رضا عطاران، شهره سلطانی، حسام منظور، نازنین فراهانی، رضا یزدانی، بانیپال شومون، ترنم کرمانیان و آیدا میهنی حضور یافتند.

 

«طلاخون» که تهیه‌کننده آن حسن کلامی و بازیگران آن شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان و… هستند بنا به دلایلی از جشنواره فیلم فجر سال ۹۹ کنار گذاشته شده بود. شیبانی در خصوص این امر گفت: تصمیم داشتم که هرگز گلایه‌ای نکنم ولی این حرف را فقط به خاطر ری‌اکشن و گریه‌ای که ترنم نشان داد می‌گویم. سال ۹۹ «طلاخون» به دلایلی که ترجیح می‌دهم درباره‌اش اینجا صحبت نکنم به جشنواره راه پیدا نکرد و آن‌ها نه تنها فیلم ما را کنار گذاشتند بلکه گفتند فقط فیلم‌هایی را می‌پذیرند که بتواند برای جشنواره کاندیدا داشته باشد. فقط این را می‌توانم بگویم که قطعا شما بهترین قاضی بعد از تماشای فیلم هستید تا بدانیم چه کسانی حداقل می‌توانستند از این فیلم برای جشنواره فجر کاندید باشند.

 

ابراهیم شیبانی که پیش از این با فیلم‌های «هیچ کجا هیچ کس»، «صحنه جرم، ورود ممنون!» و «زهر عسل» شناخته شده بود در خصوص «طلاخون» گفت: این فیلم، فیلم چهارم من است. از فیلم سوم تا چهارمم حدود ۱۰سالی زمان گذشته است اما از نگاه من همه‌ی این‌ها ارزشش را داشت.

در آخر شیبانی از «علی سرتیپی» و دیگر عوامل فیلم برای تمام زحمتشان تشکر کرد و گفت امیدوارم که فیلم در اکران عمومی با اقبال خوبی مواجه شود.

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , , , , , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم علف زار: خوش ساخت و تحسین برانگیز / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: علف زار به کارگردانی کاظم دانشی از معدود فیلم های خوبی است که در سال های اخیر ساخته شده. در دوران ضعف فیلمنامه و بی قصه بودن و باری به هر جهت بودن مضامین، فیلمنامه خوبی دارد که ضمن پرداختن شجاعانه به بخشی از معضلات […]

  • عنکبوت مقدس؛ ناگفته هایی از چگونگی تولید و حواشی

    تریبون هنر: عنکبوت مقدس به کارگردانی علی عباسی پس از نمایش در جشنواره کن، حواشی بسیاری را ایجاد کرده و عمده این حواشی به دلیل زاویه دید جاری در فیلم است. برداشت برآمده از فیلم این چنین است که قتل های زنجیره ای سعید حنایی مربوط به نگرش مذهبی جاری […]

  • لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    لامینور؛ تکامل فلسفی موسیقی در سینمای داریوش مهرجویی
    یادداشت بابک صحرایی در مجله فیلم امروز

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: شوپنهاور موسیقی را عالی ترین نوع هنری می داند که نیازی به حمایت اشکال دیگر هنری ندارد. او می گوید موسیقی را نمی توان به زبان یا قلم بازگفت. باید شنید و آزمود. پیش تر از شوپنهاور و شیفتگی اش به موسیقی، افلاطون اولین فیلسوفی […]

  • فیلم «تاپ گان: ماوریک» و زمینه سازی امریکا برای حمله هسته ای به ایران

    تریبون هنر: محمدعلی آهنگران درباره فیلم «تاپ گان؛ ماوریک» در استوری ایسناگرامش نوشت: «این فیلم خوش ساخت با بازی تام کروز ماجرای حمله موفقیت آمیز نیروی هوایی امریکا به تاسیسات هسته ای یک کشوری است. این تاسیسات در منطقه ای دقیقا شبیه منطقه فردو قرار دارد. به گمان من این […]

  • زهرا امیرابراهیمی در فرش قرمز کن

    تریبون هنر: رضا صائمی، نویسنده و منتقد، امروز بعد از حضور زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن نوشت: این حضور باشکوه جلوه می کند وقتی از گذر آن خاطرات و مخاطرات، اشک ها به لبخندها بدل می شود … جضورش بر فرش قرمز کن، بازگشت به عرش دوباره است … به […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad