Ad


هادی حجازی‌فر: امیدوارم مجبور نشویم صدای خود را روی «شهرداری» بالا ببریم

تریبون هنر: هادی حجازی‌فر که دبیری جشنواره نمایش عروسکی را بر عهده دارد ضمن تشریح وظیفه شهرداری در مورد حمایت از نمایش های عروسکی گفت: خانواده عروسکی نجیب است و امیدواریم با توجه به اینکه صداسازی هم بلدیم، برای تحقق خواسته‌هایمان مجبور نشویم فرکانس صدای خود را بالا ببریم و در همان فرکانس پایین، به خواسته‌های خود برسیم.

 

به گزارش تریبون هنر، در اولین نشست خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک که صبح روز سه شنبه، ۱۴ تیر ماه در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، فراخوان این دوره از جشنواره اعلام شد.

هادی حجازی‌فر همزمان با انتشار فراخوان این جشنواره از همه امیدهای خود برای ارتقای وضعیت نمایش عروسکی صحبت و تاکید کرد که خانواده نمایش عروسکی بسیار نجیب است و امیدواریم برای تحقق خواسته‌هایمان ناچار نشویم، فرکانس صدای خود را بالا ببریم.

 

هادی حجازی‌فر دبیر این جشنواره گفت: باور دارم تئاتر عروسکی می‌تواند گلیم خود را بیرون بکشد. در همه حوزه‌های جشنواره عروسکی کار کرده‌ام و اطمینان دارم تئاتر عروسکی به راحتی می‌تواند خودگردان باشد. نتیجه این جشنواره را در سال‌های بعد خواهیم دید. در دوره‌های قبل خیلی از آثار جشنواره از بین رفت و امکان اجرا نیافتند و روح خانواده عروسکی را از بین بردند. اما امیدوارم در این جشنواره بتوانیم انگیزه و امید را به هنرمندان برگردانیم.

 

این هنرمند که سال‌ها پیش نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا کرده است، یادآوری کرد: یکی از رویاهایم بود که در تالار اصلی اجرا داشته باشم، امیدوارم خروجی جشنواره به گونه‌ای باشد که سالن‌ها ترغیب شوند برای دعوت از عروسکی‌ها و در اختتامیه جشنواره، این خبر خوش را بدهند که یکی از سالن‌های تئاتر شهر را به اجرای نمایش عروسکی بزرگسال اختصاص می‌دهند.

 

او ادامه داد: همچنین از شهرداری می‌خواهم به نمایش عروسکی توجه بیشتری داشته باشد. هرچند وظیفه شهرداری است که از نمایش عروسکی حمایت کند و عناوینی که در بیلبوردها درباره شهر تهران می‌آیند، در عمل هم اتفاق بیفتد. خانواده عروسکی نجیب است و امیدواریم با توجه به اینکه صداسازی هم بلدیم، برای تحقق خواسته‌هایمان مجبور نشویم فرکانس صدای خود را بالا ببریم و در همان فرکانس پایین، به خواسته‌های خود برسیم.

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ تیر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

Notice: Undefined variable: user_ID in /home/tribune/domains/tribunehonar.com/public_html/wp-content/themes/v1/comments.php on line 92

نام




یادداشت آرشیو

  • فیوریوسا

    تریبون هنر: سال ۲۰۲۴ برای صنعت سینما با ناامیدی‌هایی در گیشه نیز همراه بود، با فیلم‌هایی که باوجود بودجه‌های کلان و انتظارهای بالا، در جذب مخاطبان ناکام ماندند و برخی از آثار بزرگ سال نه‌تنها نتوانستند هزینه‌های خود را جبران کنند، بلکه نقدهای منفی گسترده‌ای را نیز به همراه داشتند. […]

  • یک هیأت انتخاب پربحث برای فیلم فجر با نگاهی به رکورداران ۴۳ دوره

    تریبون هنر: ایسنا نوشت: معرفی اعضای هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر در حالی با واکنش‌های مثبت و منفی همراه بوده که هنوز مشخص نیست چه فیلم‌هایی متقاضی حضور در این رویداد شده‌اند و اگر اسامی این متقاضیان هم اعلام شود، شاید بتوان در آینده قضاوت منطقی‌تری درباره عملکرد هیأت انتخاب […]

  • فیلم زودپز؛ قدمی رو به جلو برای تمام چهره هایش

    تریبون هنر: زودپز ششمین فیلم سینمایی رامبد جوان در مقام کارگردان است. رامبد جوان به عنوان کارگردان، کارنامه قابل اعتنایی در عرصه سینما دارد. او در عمده فیلم هایی که ساخته توانسته نظر مثبت مخاطب را به خود جلب کند و فیلم هایش عمدتا ضمن موفقیت در گیشه، دارای شاخص […]

  • مرگ آلن دلون؛ روزگار سپری شدن زیبایی های ناب

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: آلن دلون، یکی از نمادهای زیبایی جهان بود. مرگش به یادمان می رود که ما در روزگاری سپری شده زندگی می کنیم، روزگاری سپری شدن زیبایی های ناب. مرگ آلن دلون هشدار زندگی است. انگار زندگی فریاد می زند: آهای، حواست باشه. آلن دلون هم […]

  • یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    یادداشت بابک نوری برای سعید راد
    دیگر از آن نسل طلایی کسی نمانده، جز بهروز خان

    تریبون هنر _ بابک نوری: اگر اون جوری که سینما رو به دو بخش قبل و بعد از انقلاب تقسیم می کنند نگاه کنیم خیلی از ماها با قهرمانها و ضدقهرمانهای سینمای قبل, عاشق و شیفته سینما شدیم و با اون‌ها مشق سینما کردیم … بهروزخان وثوقی ، ناصرخان ملک […]

Ad
Ad
Ad
Ad