Ad


ابلق و شش میلیارد تومان فروش در ۱۰ روز بدون اکران مردمی

تیزر جدید در تریبون هنر

تریبون هنر: بیش از صد و هفتاد پنج هزار نفر در ۱۰ روز به تماشای «ابلق« نشستند.

به گزارش تریبون هنر، ابلق تازه ترین ساخته نرگس آبیار در ده روز، میزبان صد و هفتاد و پنج هزار مخاطب شد. این فیلم سینمایی بدون برگزاری اکران مردمی، تا کنون شش میلیارد تومان فروش داشته است.

 

ابلق برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سینمایی از نگاه تماشاگران، در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نیز درخشید و با کاندید شدن در ه رشته، چهار سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

 

تهیه کننده این فیلم سینمایی محم حسین قاسمی و پخش آن را بانو فیلم انجام می دهد. همچنین نویسندگی ابلق را نرگس آبیار و پریسا کرزیان بر عهده داشته اند.

 

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری و فاطمه کریمیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «ابلق» هستند.

 

کمپانی «Outsider Pictures» نیز پخش بین المللی فیلم «ابلق» را به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی بر عهده گرفت.

کمپانی «Outsider Pictures» یکی از کمپانی‌های مطرح تولید فیلم و پخش بین المللی در لس‌انجلس آمریکا است که در زمینه‌ی اکران فیلم های داستانی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین نیز تخصص دارد.

این کمپانی علاوه بر تمرکز بر روی فیلم های انگلیسی و اسپانیایی به فیلم‌های مستقل غیر انگلیسی زبان با قدرت داستان‌گویی بالا نیز توجه ویژه‌ای دارد و بدین‌ترتیب سعی می‌کند تا با در نظر گرفتن خاستگاه فیلمسازان مستقل،‌ مخاطبان را با داستان‌هایی اصیل از سراسر جهان آشنا کند.

 

در ادامه تیزر ویدئویی جدید این فیلم را می توانید در تریبون هنر ببینید

 

 

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

دانلود ویدیو

تاریخ انتشار :۷ شهریور ۱۴۰۱

برچسب‌ها:, , , , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad