Ad


محاکمه «کوین اسپیسی» به اتهام آزار جنسی آغاز شد

تریبون هنر: محاکمه «کوین اسپیسی» به اتهام آزار جنسی آغاز شد.
دادگاه «کوین اسپیسی» بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، پنج سال پس از مطرح شدن اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می‌شود.

به گزارش تریبون هنر به نقل از گاردین، «کوین اسپیسی» فردا (پنج‌شنبه ۱۴ مهر) در نیویورک با اولین پرونده از سری ادعاهای آزار جنسی که مربوط به دهه‌ها قبل است، در دادگاهی روبرو می‌شود که ممکن است سایه‌ای بیش از پیش بر حرفه درخشان این بازیگر عرصه سینما و تئاتر بیفکند.

پرونده علیه این بازیگر ۶۳ ساله بر اتهامات مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» بازیگر نمایش موزیکال «رانت» در برادوی متمرکز است که پنج سال پیش علناً «اسپیسی» را به تجاوز جنسی به او در سنین نوجوانی متهم کرد.

«آنتونی رپ» همچنین ادعا کرده که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است برای ارضای میل جنسی خود در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و حالا خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده است.

محاکمه «اسپیسی» بر اساس ادعاهای «رپ» علیه او مبنی بر ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی متمرکز خواهد بود و نه ادعاهای تجاوز جنسی. ادعای مرتبط به تجاوز جنسی در ماه ژوئن به دلیل دیر مطرح شدن، رد شد.

«اسپیسی» با رد کردن اتهام تجاوز جنسی، در توییتر خود نوشت: «این حادثه ادعایی را به خاطر نمی‌آورم. اگر آن‌طور که او توصیف می‌کند رفتار کردم، صادقانه‌ترین عذرخواهی را به خاطر رفتارم در حالت مستی به او بدهکارم و برای احساساتی که او توصیف می‌کند در تمام این سال‌ها با خود همراه داشته عمیقا متاسفم».

در سال ۲۰۱۹ نیز «اسپیسی» از سوی یک جوان ۱۸ ساله به ضرب و جرح و سوء استفاده جنسی متهم شد که این شکایت به دلیل در دسترس نبودن شاهد شاکی، مختومه شد.

در میان اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.

کمپانی نتفلیکس نیز فیلم زندگی‌نامه «گور ویدال» رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی با بازی «کوین اسپیسی» را بایگانی کرده و او همچنین از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «۱۲۴۲: دروازه‌ای به بهشت» کنار گذاشته شد.

 

بیشتر بخوانید:

کوین اسپیسی از اتهام تجاوز تبرئه شد

در صفحه اینستاگرام تریبون هنر با ما همراه باشید

تاریخ انتشار :۱۴ مهر ۱۴۰۱

برچسب‌ها:
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • با رکوردداران کنسرت موسیقی در سال ۱۴۰۲ آشنا شوید

    تریبون هنر: هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی ۱۰۰هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به ۹۰۰هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف ۶۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به ۵۰۰هزار […]

  • رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!

    تریبون هنر: مخابره خبر درگذشت رضا داودنژاد در شامگاه ۱۳ فروردین ماه در حالی که چند سال قبل در چنین روزی خبر درگذشت جمشید مشایخی را مخابره کردیم، آنقدر سخت بود که برای انتشارش تامل کردیم، به چند نفر زنگ زدیم، فکر می‌کردیم دروغ ۱۳ فروردین ماه است اما گویا […]

  • ماجرای یک پرونده‌ رازآلود در «بی‌بدن»/ قصه دختری که جنازه ندارد

    تریبون هنر: فیلم «بی‌بدن» اولین تجربه سینمایی مرتضی علیزاده به نویسندگی کاظم دانشی است که به موضوع جنجالی قتل یک دختر و ماجراهای پس از آن در روایتی مشابه فیلم «علفزار» می‌پردازد. در قالب سلسله گزارش‌هایی با عنوان «پیشنهاد نوروزی خبرگزاری مهر» به مخاطبان سینما» به معرفی فیلم‌های اکران نوروزی […]

  • کدام فیلم ها در سینمای ۱۴۰۲ توقعات را برآورده نکرده؟

    تریبون هنر: ایرنا نوشت: سال ۱۴۰۲ سالی غیرقابل پیش‌بینی برای گیشه سینماها بود. سالی که اخبار فروش ۱۰۰۰میلیاردی تمام سینما را گرفته بود و در این بین فیلم‌هایی آمدند و رفتند که هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشد. از دومین فیلم کارگردان فسیل گرفته تا کمدی ویلای ساحلی که توقع‌ها را نسبت […]

  • از مایکل جکسون تا پسر بروسلی: کشف چیزهای عجیب در جسد سلبریتی‌ها

    تریبون هنر: از مایکل جکسون و رابین ویلیامز و پسر بروسلی تا هیث لجر و دختر الویس پریسلی، سلبریتی های محتلفی بوده اند که سرنوشت تراژیکی داشته‌اند؛ اما بررسی‌های پس از مرگشان از نکات غافلگیر کننده‌ای در خصوص مرگ آن‌ها پرده برداشته است.   مرگ همیشه اتفاقی غم انگیز است، بخصوص […]

Ad
Ad
Ad
Ad