Ad

رقابت خانواده ها برای صرفه جویی در «خانه ما»

فیلم برداری سری سوم «خانه ما» در تهران آغاز شد

فیلمبرداری سری سوم مجموعه مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی حسام اسلامی و علی رمضان در تهران آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، فیلمبرداری سری سوم مجموعه مستند مسابقه «خانه ما» به کارگردانی حسام اسلامی و علی رمضان در تهران آغاز شد. این سری از مستند مسابقه «خانه ما» بر اساس رقابت صرفه جویانه خانواده‌ها طراحی شده است و هر خانواده‌ای که بتواند در طول مسابقه با هزینه کمتری زندگی خود را بگذراند و از پس مأموریت‌های مسابقه بر آید به عنوان برنده نهایی معرفی می‌شود.
حسام اسلامی طرح اولیه سری سوم «خانه ما» را به سبک زندگی دکتر بسکی مرتبط دانست و گفت: سال گذشته مستندی در خصوص زندگی دکتر بسکی تهیه کرده بودیم که تأثیر زیادی در نگرش ما به مقوله سبک زندگی داشت.
وی اضافه کرد: دکتر بسکی علی رغم اینکه هم اکنون حدود ۸۵ سال عمر دارد، به دلیل گیاه خواری و زندگی در طبیعت، بسیاری از مشکلات جسمی خود را حل کرده است و تا چندی پیش نیز با سلامت و شادابی کامل همانند افراد جوان به ورزش می‌پرداخت.
این کارگردان تلویزیون ادامه داد: با مقایسه سبک زندگی دکتر بسکی با سبک زندگی که امروزه در بسیاری از شهرهای بزرگ حکمفرما شده است، به نظرمان آمد که مسابقه‌ای طراحی کنیم که بر اساس آن خانواده‌ها، فارغ از تجملات زندگی شهری و با استفاده از حداقل‌هایی، به گذران زندگی و امرار معاش بپردازند و هر خانواده‌ای که توانست با نگاه اقتصادی بهتر زندگی کند و هزینه‌های کمتری در زندگی‌اش داشته باشد، به عنوان برنده مسابقه انتخاب شود.
اسلامی در پایان با اشاره به تفاوت سری سوم «خانه ما» با سری های قبلی گفت: در این قسمت سطح اقتصادی خانواده های شرکت کننده در مسابقه با نوبت های قبلی تفاوت دارد و همین مسأله باعث جذابیت بیشتر آن شده است.
گفتنی است مستند مسابقه «خانه ما» از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج است که خانه مستند انقلاب اسلامی، تولید آن را بر عهده دارد و تا کنون یک قسمت آن پخش شده است و قسمت دوم آن که در اصفهان فیلم برداری شده بود، اواخر پاییز امسال به پخش می رسد.

تاریخ انتشار :۱۸ مهر ۱۳۹۵

برچسب‌ها:, , ,
مطالب مرتبط



شما هم یک دیدگاه ارسال کنید
 

نام




یادداشت آرشیو

  • نقد فیلم «زالاوا»؛ هوشمندانه و آگاه / یادداشت بابک صحرایی

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: زالاوا، اولین فیلم بلند ارسلان امیری، فیلم خوب و خوش ساختی است. از نظر فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و تدوین و موسیقی بسیار خوب است. فیلمنامه فکر شده و خوبی دارد و بازیگرهایش بسیار توانمند ظاهر شده اند. زالاوا نقد جامعه شناسانه و روانشناختی […]

  • امیر مقاره: ببخشید که برای امرار معاش شغل شریف پیک موتوری را انتخاب کردم

    تریبون هنر: امیر مقاره با انتشار یادداشتی، به صحبت های یک شخصی که در برنامه ای اینترنتی به پیک موتوری بودن او در گذشته انتقاد کرده بود پاسخ داد. به گزارش تریبون هنر، روز گذشته شخصی در یک برنامه اینترنتی، ضمن انتقاد به خوانندگی امیر مقاره در کنسرت هایش، عنوان […]

  • نقد سریال افعی: داستان واقعی یکی از جذاب ترین قاتل های جهان

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال افعی (The Serpant) درباره چارلز سوبراج، یکی از عجیب ترین و کاریزماتیک ترین قاتل های سریالی جهان است. رزمی کار خوش تیپ و به قول برخی افسونگر، که استاد تغییر چهره و جعل اسناد بود و در دهه هفتاد میلادی، ده ها نفر […]

  • نقد سریال بی گناه (The Innocent): تقاص گذشته های پنهان کرده

    تریبون هنر _ بابک صحرایی: مینی سریال اسپانیایی بی گناه از بهترین سریال های معمایی جنایی یک سال اخیر است فیلمنامه بی گناه (The Innocent) مهم ترین برگ برنده این سریال است. سلسله حوادث داستان در هر قسمت از زاویه دید یکی از شخصیت ها روایت می شود و پیش […]

  • مرضیه برومند و طعنه به بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

    تریبون هنر: مرضیه برومند با انتشار یادداشتی از مشکلات پیش آمده برای سریال «شهرک کلیله و دمنه» و نمایشی به تهیه کنندگی نوید محمدزاده گلایه کرد. مرضیه برومند در یادداشتی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: نوید محمدزاده . فرشته حسینی زن و شوهری هنرمند و جوان و […]

Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad